Gå til innhold

Hva skal babyen deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har altså kommet frem til et navn hver nå.. Jeg har funnet ut et jentenavn og det ble Lea.. Han har funnet et guttenavn og det ble Birk.

Hva med dere andre? Er artig å høre hva dere skal kalle babyen deres for:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vell nesten klart å bestemme oss for Mathea og Mathias. Men det kan også bli Casper eller Linnea:-) Spennende å velge navn!

Skrevet

Mest sannsynlig Eivind eller Emma:) Skal på UL om 3 uker, håper å få vite kjønnet da:)

Skrevet

Vi har bestemt oss, men skal ikke si det til noen før han er født. Litt moro synes vi da ;-)

Skrevet

Jenta vår skal hete Emma Sofie :o)

Skrevet

Gutter våres skal hete Colin :o) fint?

Skrevet

her blir det en gutt som skal hete Ivar Trygge:-)

Skrevet

Tror vi velger Michael på gutt og Emma Virginia hvis det blir jente;)

Skrevet

Enten Sarah Elise eller Celina.. Må se hva som passer når hu popper ut! ;-)

Skrevet

Trolig Philip eller Isac - ikke bestemt oss enda. Mulig det også blir noe helt annet!! :) Kunne i alle fall utelukke jentenavnene etter ultralyden:)

Skrevet

Aner ikke! Vi ombestemmer oss hele tiden ;) Nå i det siste har det vært Teddy og Mattea som har vært mest populære.

Skrevet

astor eller pernille. har ei martine fra før

Skrevet

vi har tenkt på Linea eller sander kanskje...

Skrevet

Vi har valgt arve navn

Karen Elisabeth vist jente eller Åge Nicolay vist det blir gutt.

Ul om en uke i morgen håper vi får vite hva som kommer.

Men har en fotball på magen så nå har mage følelsen endret seg her og tror det ligger en liten gutt der.

Skrevet

jenny emilje om det blir jente og guttenavn klarer vi ikke å bli enige om!:)

Skrevet

har ei på 6 som heter sarah celine..og blir dette gutt syns jeg Dias Rene..men kjærstn er ikke heeelt enig der.jente da blir det kaaaansje isabella Sisilja<3

Skrevet

Har vore fira gonger på ultralyd..dei to fyrste gongene va ho for lita til å sjå ka da blir..men dei to siste gongene har da vore jenta kvar gong.. Ho skal heita Tiril :) skal på ultralyd igjen om tre to veke so då ser eg ho igjen :)

Skrevet

Kunne tenkt meg å kalle babyen opp etter Ingvild/Ingeborg/Inga. Har tenkt på Ingelin, men UL sier gutt, så da er vi like langt. Forslag tas imot med takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...