Gå til innhold

hvilket bilsete nr 2? billig og bra..


Anbefalte innlegg

Skrevet

ska kjøpe denne uka, men hvilket forovervent sete er bra?

 

veit dette med anbefalningene om bakovervent ja. Men vi ska kjøpe forovervent..

 

Noen som har no å anbefale? enkelt å ta ut og inn av biler og grei i pris...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt ett framovervendt bilsete som nr 2. Recaro ett eller annet. Det kostet 2800 kr på Barnas Hus. Knerten sitter veldig godt i det setet, nå er det 5-punkts, men når han blir større går det an å bruke bilens seler og feste både barn og stol. Kan brukes opp til 36 kg. Så jeg kjøpte det for da trenger vi ikke kjøpe flere bilstoler frem til han ikke skal bruke stol lengre. Det var for oss uaktuelt å ha en bakovervendt bilstol som nr 2 pga at det skulle mye inn og ut av bil(er) og derfor måtte dette være enkelt å feste. Og det er det virkelig, står støtt som fjell:)

Skrevet

Hvor gammel og hvor tung er barnet...

 

Vi har brukt maxi cosi 9-18 kg framovervent.. Kjempegrei stol..

Skrevet

Vi har kjøpt Brio Zento(tror jeg det het) på Barnas hus til 1998,- på tilbud. Det er bakovervendt nå, men går til 25 kg, så kan snus om et par år. Mannen er superfornøyd, for han sier det er en lek å ta ut av og inn i bilen i forhold til Besafe izi kombi-en som vi har i min bil:p

Skrevet

Beklager, leste ikke godt nok, så nå at du skulle ha framovervendt. Men dette går altså begge veier:-)

Skrevet

Vi har også Brio Zento som vil kjøpte på Barnas Hus til ca 2000,-

Vi har det forovervendt og prinsen (3 år) sitter godt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...