ragnhild! Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Håpa d kan være nån der inne som kan komme me nån råd te mæ! E i uke 18 nu å e begynt å kast opp igjæn! Hadde d enda vært litt små kvalme å litt opppkast skulle æ ikke ha sagt nåkka men æ klar ikke å hold på nåkka meir.. Blir jo tappa førr krefter å energi e sykemeldt fra jobb pga av dette.. Men vil jo ikke at d skal være sånn.. Tenk jo på den lille som stakkar ikke får i sæ nåkka særli me næring sia æ kasta alt opp... Sorry om d va ekkelt skrevet men.. e bærre sånn æ har d....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hei Som regel får babyen i seg den næringa den trenger og det er mor som bli slapp & sliten og mangler næring. Hvis du er usikker på hvordan babyen din har har så ta kontakt med JM / legen din slik at du får sjekket dette. God bedring da, ikke morro å være kvalm m/oppkast. Masse lykke til : )
mia engel&fia frøken Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 det sies jo at barnet tar det den skal uansett, tar på dine reserver.. men er jo utrolig slitsomt for deg. jeg kaster opp mye!!! ikke gi opp maten spis heller frokost tre ganger hvis det skal til sånn er det hos meg og ikke bevege meg på 20 min, beholder du det såpass så har kroppen fått opp næringen fra maten. lykke til og få hjelp av noen rundt deg så du helst bare ser maten når du skal spise den, slippe lage den å bygge opp kvalmen og miste lysta når den er klar
ragnhild! Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 ja d e kjæmpe tungt! prøver så godt æ kan å ikke kaste opp men d blir liksom bærre lagra øverst i halsen!(sånn føles d iallefall) skal avvente å se kor d går i nån daga å blir d ikke bedre så må æ kontakte legen på nytt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå