Gå til innhold

Nar begynte dere å gi vanlig melk til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir litt yoghurt og sånn, men ikke ren melk. Hadde for så vidt vært greit å kunne begynne med det snart så vi slipper den evig dyre NAN pakken hver uke.. datteren min er snart 10 mnd, kan jeg prøve litt nå eller ville dere ventet til året??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk tom for NAN da det var ca ei uke til ettårsdagen,da gikk vi over til vanlig melk :)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

NAN er vel bare 1 kr dyrere i literpris enn vanlig melk.

Skrevet

har faktisk aldri regnet over det! men altså, melk går det jo av likevel her i huset, så det er jo dyrere å kjøpe melk OG nan? eller... nei

Skrevet

Begynte når han var 10 mnd..

Skrevet

gikk det greit da fantasiløs? han fikk ikke vondt i magen eller noe? jeg er en sånn typisk hysterisk mamma hehe.. vel ikke sånn egentlig, men når det kommer til mat og sånn så er jeg ganske forsiktig..

Skrevet

Jeg begynte å gi han da pga jeg skulle kutte ned på amminga, og da var det best å begynne med melk samtidig som jeg amma..

Men det gikk veldig bra.. Han hiver seg over glasset.. Kunne sikkert drukket en hel kartong om han fikk lov.. Hehe.. Ikke merket noe magevondt eller noe! =)

Skrevet

Vi begynte med cultura da han var 10 mnd + yoghurt også da. Vanlig melk skal vi ikke begynne med.

Skrevet

Ville ventet til hun var året jeg, det gjorde vi!

Skrevet

Minste mi er litt over 11 mnd, og har så vidt begynt med vanlig melk nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...