Herlige barn har jeg fått Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Ungene var en tur til bestefar i dag, han har giftet seg og til jul for noen år siden fikk han bilde av de 2 eldste som var tatt hos fotografen. Nå har den nye konen hans tatt vekk bildene av barnebarna hans og erstattet de med bare bilder av hennes familie. Henger ikke et eneste bilde av svigerfar sin familie på veggene lenger, syns det er så trist for ungene sin del og lurer på hvor bildene er tatt veien. For alt jeg vet er de gått på søppelfyllingen, men hva gjør man? Spør hvor bildene er?
WP-TLogPeanut Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 What a bi...................... Jepp,hadde spurt etter bildene...
Koala *g07* Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 I all verden. Ja hadde helt klart spurt.
Verbena Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Spør hvor bildene er blitt av. Gjerne legg til at ungene synes det er sårt at bildene av dem ikke henger hos bestefar mere. Er de ikke viktige lengere nå når han har giftet seg?? Personlig hadde jeg blitt veldig sur og irritert om besteforeldrene eller oldeforeldrene til ungene mine hadde tatt ned bilder som har hunget oppe en tid uten at de er erstattet med nye bilder av de samme personene.
Symr@ Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Ja hvorfor ikke? Spør hvor det har blitt av bildene han fikk av dere å se hvordan han reagerer.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Ville spurt jeg også ja!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Uff, kjenner jeg blir så lei meg når jeg hører slikt... Eldste mine opplevde det da eksmannen fikk ny samboer.....Hun fjernet alle bildene av jentene og erstattet med partybilder av seg selv og venninner, bilder av broren sin og en liten pike hun hadde møtt på en tur i utlandet for mange år siden...... De reagerte voldsomt på dette og jeg tok det opp med eksmannen og spurte hvorfor de hadde gjort det. Da kom visstnok bildene raskt på plass igjen. Synes fint du kan spørre etter bildene.....Noen mennesker er bare store egoister uten tanke for annet enn seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå