Gå til innhold

Huff er så dypt skuffet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene var en tur til bestefar i dag, han har giftet seg og til jul for noen år siden fikk han bilde av de 2 eldste som var tatt hos fotografen.

Nå har den nye konen hans tatt vekk bildene av barnebarna hans og erstattet de med bare bilder av hennes familie.

Henger ikke et eneste bilde av svigerfar sin familie på veggene lenger, syns det er så trist for ungene sin del og lurer på hvor bildene er tatt veien.

For alt jeg vet er de gått på søppelfyllingen, men hva gjør man? Spør hvor bildene er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What a bi......................

Jepp,hadde spurt etter bildene...

Skrevet

I all verden.

Ja hadde helt klart spurt.

Skrevet

Spør hvor bildene er blitt av. Gjerne legg til at ungene synes det er sårt at bildene av dem ikke henger hos bestefar mere. Er de ikke viktige lengere nå når han har giftet seg??

Personlig hadde jeg blitt veldig sur og irritert om besteforeldrene eller oldeforeldrene til ungene mine hadde tatt ned bilder som har hunget oppe en tid uten at de er erstattet med nye bilder av de samme personene.

Skrevet

Ja hvorfor ikke? Spør hvor det har blitt av bildene han fikk av dere å se hvordan han reagerer.

Skrevet

Ville spurt jeg også ja!!

Skrevet

Uff, kjenner jeg blir så lei meg når jeg hører slikt...

Eldste mine opplevde det da eksmannen fikk ny samboer.....Hun fjernet alle bildene av jentene og erstattet med partybilder av seg selv og venninner, bilder av broren sin og en liten pike hun hadde møtt på en tur i utlandet for mange år siden......

De reagerte voldsomt på dette og jeg tok det opp med eksmannen og spurte hvorfor de hadde gjort det. Da kom visstnok bildene raskt på plass igjen.

Synes fint du kan spørre etter bildene.....Noen mennesker er bare store egoister uten tanke for annet enn seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...