gizka Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 jeg tenkte å kjøpe en spisestol til lille pusen imorgen,tripp trapp eller hva de hete(hun er 6 mnd om noen dager)er det for tidlig?hvilken stol er best??noen råd??
~sjiraff~ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hun trenger ingen stol før hun har lært seg å sette seg opp selv. De skal nemlig ikke sitte noe uten støtte (fang e.l.) før det. Vi har kiddo stol til snuppa vår. Den er bra og jeg er fornøyd. Synes Tripp Trapp stolen er kulere å se på og den fåes i flere spennende farger.
d",)~^~^~ Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Du kan jo handle stolen nå og så oppdager du jo raskt om hun er for liten enda. Jeg vil anbefale Kiddo. Fordi den kan du regulere høyde på sittebrett og fotbrett uten å bruke verktøy. Tripp Trapp trenger verktøy for å regulere på stolen, så da er det fort at tiden går uten at det blir gjort. Vi har begge typene så dette vet jeg :-)
lenej :o) Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 vi har no stokke sin tripp trapp stol, å du treng no ikke no verktøy for å justere på den... er hakk i den, som man glir platene inn og ut i. disse er visst veldig vanlig å ha i barnehager.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har tripp trapp og den kan du jo bruke fra de kan sitte selv til de er....tja gamle
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Det er IKKE noe problem at ho sitter i høystol mens ho får mat, selvom ho ikke kan sette seg opp selv! Har ingen erfaring med tripp trapp stol..
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 vår erfaring med stokke sin stol er at den er smal og trang i sittedelen. likte ikke den i det hele tatt. så da kjøpte vi av den gamle varianten som man kan slå ned som bor og stol..
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 I vår familie går det mest i Kiddo. Veldig godt fornøyd.
ape Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 vi har erfaring med både kiddo og tripp trapp...Ville absolutt ha kjøpt tripp trapp... Liker ikke Kiddo...
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Har Tripp trapp til begge guttene. Veldig fornøyd.
gizka Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2007 trudde tripp trapp var en generelt navn på de stolene!hva er forskjellen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå