übermamma *5 pp* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg sier alltid halla til dem jeg kjenner... Men er det skjult nr eller et nr jeg ikke har lagret sier jeg... Ja hallo??? og er det da typisk tlfselgere sier dem..hvor har jeg kommet?? DET er frekt i mine øyne...og jeg svarer alltid- hvor er det du skal? Folk som ringer til meg på min tlf får presentere seg akkurat som jeg alltid gjør det når jeg ringer til andre... eller hva om den?
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg sa hallo i går. Og sa min bekjente. "Kan jeg få snakke med mammaen din?" Hihihihihi
hund&barn@fullrulle Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Synes du skal presentere deg også jeg da... Sånn at de vet hvor de har kommet. F.eks advokaten, legen osv vil jo også spørre om hvor de har kommet om du ikke presenterer deg. "Det er xxx" sier jeg når jeg svarer på tlf i allefall
EnUndreneMor Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 jeg sier når jeg tar tlf :hei det e ho Grethe (nordlenning) hehe og hvis jeg ringer så sier jeg : hei det e ho Grethe e XXX der eller bare prater om jeg har fått riktig.. hah jeg bruker det samme uanz, men er syns det er viktig, er jeg hjemme hos mamma og tr tlf sier jeg ''Breirem'' eller hei det e ho Grethe.. vet ikke hvorfor jeg svarer med etternavnet der,, nå har det bare bitt sånn;) hehe
TusseMor07&09&14 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg må nok være av de uhøflige jeg og da... Sier aldri navnet mitt jeg heller. Folk burde jo vite hvor de ringer. Faller ikke meg naturlig å si "Hei, det er ....." når noen ringer på min mobil, hvem ellers skulle ha svart liksom? Men har også blitt spurt en rekke ganger om jeg har mamman eller pappan min hjemme.. hihi... har ikke skjønt hvorfor før nå. Det er vel veldig uhøflig kanskje? Men da kjenner jeg mange uhøflige folk og, det er jo aldri noen jeg ringer til som svarer med navn eventuelt etternavn nå lenger.... Men om jeg ringer et sted selv så sier jeg selvfølgelig navnet mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå