Gå til innhold

Er jeg forelska eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått kontakt med en type som jeg ikke har snakket med på maaange år. Vi har kun snakket på nettet, og da er det heftig flørt det går i. Har kjent han i mange år, men mistet kontakten med han da jeg traff x'en. Var litt tull mellom oss før, og jeg har vært veldig forelska i han flere ganger.

Så nå tenker jeg kun på han, og suller rundt i min egen verden. Føler meg litt som en 16- åring. For tiden har han reist bort på arbeid, men han bad om nr mitt før han dro. Så tlf blir sjekket hvert 10. min...

Men jeg kan liksom ikke skjønne at jeg er forelska i han. Siden jeg ikke har snakket med han på lenge, eller sett han enda. Men er det mulig?

Uansett føles det i alle fall godt, og det er lenge siden sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært lenge alene, så er du kanskje forelska i forelskelsen? Men om du virkelig er forelska er det kun du som kan vite, men du er helt sikkert litt betat :)

Jeg har brent meg på den situasjonen du er i nå mange ganger, og joda...jeg har klart å rote meg borti den på nytt jeg også nå. Du husker hvor forelska du var før og lurer ofte deg selv... Men det er alltid en grunn for at det ikke funka den gang da...

Men jeg er der selv og vet hvor lett det er, og jeg tror grunnen vi gjør det er fordi det er så trygt, det er så kjent og behagelig. Vi kjenner personen så vi slipper å gå rundt grøten og bli kjent med ett nytt menneske helt fra starten av.

Håper det funker for deg og jeg håper det funker for meg også denne gang :) :)

Skrevet

Krysser fingrene for oss begge. :-)

Grunnen til at det ikke ble oss to tidligere, var at det foregikk ting i livet hans som han ikke ville dra meg inn i. Respekterer han for det, og det tok noen år av livet hans. (Ikke psykisk altså.)

Dermed trakk jeg meg unna, og traff x'en. Men har jo ikke klart å glemme nr 1 da. Derfor har jeg også unngått han, var redd at det faktisk var alvorlige følelser jeg hadde for han. Jeg har vært singel i mindre enn 6 mnd, så det er heller ikke det savnet hos meg. Det er kun dette savnet etter akkurat han...

Vel, vel. Finner vel ut av det til slutt, men det er ganske deiligt å kjenne på denne følelsen nå...

Skrevet

Hoho... Anonymknapp er ein fin ting når ein husker det... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...