Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Tenker på vintertid og alt det der. Jeg tror kanskje det var mye ståhei for ingenting her i gården *bank i bordet*. Mia våkna rundt kvart på sju, og det er jeg jo veldig fornøyd med etter måneder med nattevåk, så selv om det plutselig ble halv seks så var vi like glade. Litt frukt med den halve flasken på morgenkvisten, og en dupp senere, så merket ikke lillemor forskjellen før grøttid likevel. Hun var ekstra trøtt i kveld, og vi la henne kvart på syv. Så jeg tror det hele gikk smertefritt :-) Hva med dere andre?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hei. Jeg har vært på jentetur hele helgen så Ole har tatt den jobben. Men vi la henne ett kvarter senere de siste tre dagene sånn at han fikk tatt inn den timen. Så i stedet for syv lot han henne være våken til åtte i går kveld. På den måten sov hun like lenge i dag. I kveld ble hun lagt til vanlig tid og det gikk veldig fint.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Vi hadde ingen problemer vi heller. Vi la ham en time senere i går, han våknet kl. 06:00 og fikk litt melk. Sovnet igjen og sov til 08:30! Mamma var storfornøyd. Men i kveld var han veldig trøtt, så vi la ham 18:30 (halvtime tidligere enn vanlig) - Men jeg tror det går seg til i morgen!
Två små trollungar Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Til tross for at vi da hadde forberedt oss i en uke våknet Amanda kl. 05.15... men holdt seg forholdsvis rolig og kom ikke opp før kl. 06. Ikveld har vi lagt henne enda senere, så vi får se om hun kanskje i hvert fall sover til 6 imorgen...
Millapril Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Erica våknet til vanlig tid, som jo gjorde at dagen ble litt lang for henne. Vi la henne kl 19, men hun var overraskende kvikk og grei. Hun la inn en ekstra lang soving selv i dag, så det gikk greit. Jeg er dog spent på morgen dagen, for å se hvordan "ettervirkningene" vil bli. Håper på det beste.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Vi er jo i Kristiansand, men har "forberedt" oss på stillingen av klokka et par dager :-) Så i dag morges klarte jeg å få henne til å sove til klokka 07 (ny tid), kjempefornøyd med det. Alle måltider har gått perfekt i dag, og hun var i seng klokka 19 Kunne ikke gått bedre, men det gjenstår jo å se om det vedvarer da ;-)
Millapril Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Grrr! Er skikkelig sur på denne teite klokkestillingen nå. Erica våknet kl 05.30 i dag tidlig! Og ville ikke sove igjen. I tillegg var hun oppe 2 ganger i natt og spiste! Huff, håper ikke dette blir den nye døgnrytmen, for det blir slitsomt....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2007 Æsj, så slitsomt. Det ble tidlig her også, men jeg tynte henne til kl 06. Det er jo fremdeles egentlig 07 hennes tid (regner med at hun ikke har skjønt snurten men er sulten) så jeg kan vel ikke klage. Men i morgen, da... ;-)
Bellen^2 Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Hmmm, vet ikke hvem som har størst problemer her jeg, Sebastian eller jeg ;0) Dagen i går gikk smertefritt, men i dag har vi vært litt i ørska begge to. Han prøvde seg først kl 5, men jeg ga meg ikke før kl var 06. Da stod han i senga og ropte (ikke gråt men brølte) at det var morgen:) Så da tusla vi rundt i mørket til kl var 9, og da sov bade han og jeg til kl var 11.20. Nå har han en liten dupp igjen, men jeg får vel hente han snart hvis han ikke våkner, eller så er vel nattstellet helt kjørt:) Utrolig at en liten time skal påvirke så mye, men det kjennes godt her:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Camilla våknet 06:10, noe som helt klart er vane etter gammel tid ja :-) Men klarte heldigvis å roe henne med smokken så hun sov faktisk til 08:20!! Storfornøyd....nå gjenstår det jo bare å se om hun er like flink nå som vi er kommet hjem igjen da.... håpe håpe Håper det går raskt seg til for både store og små :-)
Tussi og Maja Skrevet 30. oktober 2007 #11 Skrevet 30. oktober 2007 Vi har lagt lille tulla til vanlig tid etter ny klokke (slik at det for henne sikkert virket som en time senere), men hun våkner fortsatt da hun egentlig våknet etter gammel-klokka. Så det er tidlig morgen her om dagen ja:-/ Men det må da vel gå seg til?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. oktober 2007 Samme her :-/ I seng kl 19 og opp kl 06. og vi som var så godt i gang med nye utiner. Jaja, det går seg vel til. I dag skal vi på 9 mnd kontroll, noe som føles rart...hun er da bare 8 1/2 mnd hehe. Lille jenta blir litt for fort stor synes mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå