Mulle :) Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Vi var ute å matet endene i dag. Alt var gøy helt til den ene anden tok en brødbit ut av hånden til gutten min. Da hylte han og løp andre veien. Sluttet ikke å gråte før vi var komt ett lite stykke vekk fra endene. Da var liksom alt glemt. Lekte ute i regnværet i ca 1 time, før vi så gikk inn og lagde og spiste middag. Spiste kvelds for en liten time siden. Ble lagt kl 18.30. Men hver gang vi tror han har sovnet så skriker han til og sier tipp :-( Stakkers var veldig traumatiskt for han dette, men jeg trodde virkelig han hadde glemt det KAn legge til at han er 18 mnd og sovner vanligvis etter 2 min. Skriker aldri i sengen..
ZamZam Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Huff, stakkar liten!! ! Håper at han glemmer det snart.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Huff da stakkars liten:o( Godt han ikke skriker Twintipp da:-p Neida. Men, ikke så greit å bli skremt da stakkars liten..Liksom vanskelig å forklare de så små at de ikke er farlige og ikke menter å være slemme osv. God klem til lille L.
WP-TLogPeanut Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Næmmen dakar liten da! Merker de begynner å bli større og husker litt bedre, ikke så lette å avlede lenger.. Både bra og dårlig det,heh...
Mulle :) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Ja det er mye vanskeligere å avlede de Han har alltid vært glad i tipper. Så om det er derfor han roper det eller om han er så skremt vet jeg ikke. Han er alltid vanskelig når vi skrur klokken Neida Twintipp han er nok ikke redd deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå