Gå til innhold

Jakker for gravide??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i guds navn selger de det? Fant to typer på Exit i Trondheim, men det var mere "fine kåper".

Hvorfor selger ikke H&M det, feks?

Jeg blir gal, har ikke lyst til å se ut som en boms med en svær "sportsjakke" selv om jeg er gravid! Ante ikke at dette var et problem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg så en med fin form for store mager i lene v. også er det mange a formede jakker som er fine,jeg har funnet meg en sånn som ikke er så lang så føler meg fin og ikke feit,er jo ikke så stor ennå men jeg putter gjerne lommene fulle uten at det gjør noe..

Skrevet

Jeg kjøpte jakke på h&m. Ikke mamma jakke,men stor plass til mage. Har sett flere gravide med denne. Finnes hvertfall i sort og grått og det beste er at den koster bare 300,-

Skrevet

Har de denne på H&M sin netthandel også? Kunne du vist der hvilken du mente?

Skrevet

Jeg har lett veldig etter jakke selv. Fant en på Vero Moda på onsdag. Så lenge den har A-form så kan du nok bruke den selv om det ikke er mammajakke.

Ellers så selger de mammajakker på Babyshop :)

Skrevet

Jeg har jakken fra Babyshop. Kjempefin. Har brukt den lenge alt (er i uke 19). Men jeg tok av beltet, synes den ble finere uten.

Jeg hadde en A-line jakke, men problemet var at når jeg fikk litt mage, vippet den opp foran fordi den ikke var skåret for å romme en mage.

Skrevet

Fant ikke den fra h&m i nettbutikken, men kjøpte min i bogstadveien i oslo hvis det er til noe hjelp..........

Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd de A-form kåpene fra H&M, men de passet ikke til meg. De er veldig feminine, mens jeg trenger en som jeg kan bruke både til både det ene og det andre.

Jeg endte opp med duffeljakke fra H&M i herreavdelingen. Sort og enkel. Men det kommer jo ann på hvor stor du er. Jeg er ganske høy og ikke av den helt tynne sorten ;o)

Skrevet

De har mammajakker på h&m på city syd, hvis du bor i trondheim!:) Fikk inn i forrige uke tror jeg:)

Skrevet

Søk på maternity clothing på internett. Jeg har kjøpt en kjempefin rød dunjakke i mamma fasomg på e-bay, billig-selv med frakt fra USA. Den er av merket old navy, de har mye fint til gravide.

Skrevet

Eg har kjøpt ei kjempe-fin a-forma jakke på Vila. Den er ikkje spesielt for gravide då, men den er såpass stor (utan å bli uformeleg) at eg kan ha den heile svangerskapet. Dei hadde eigentleg fleire å velje i og. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...