Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Leser her og der om en nesespray som skal hjelpe på amminga. Finnes det noe sånt?? Hvordan virker den da, er det noen som har prøvd den? Og hvordan får man tak i en sånn?
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Finnes vel siden vi prater om det ;-p Den hjelper melken med å renne lettere ut av brystene. Du må få den på resept hos lege.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Så smart! Er nemlig litt stressa for at amminga skal bli vanskelig (virker som så mange plages med det), så da er det godt å vite at det finnes hjelpemidler. Takk-takk=)
Gjest 5 andre Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Nesesprayen heter Syntocinon. Kan være at du kan få den på barsel ved startvansker med amming. Det fikk jeg da jeg fødte sist... Den øker ikke melkemengden, men hjelper melka lettere ut... Pjokken min var utålmodig ved puppen, trengte derfor at det rant med en gang ellers gadd han ikke prøve.. Hjalp det..
ruffen Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg fikk den av legen på helsestasjonen pga såre bryster. Vanligvis måtte babyen suge en stund før melka kom, men et lite minutt etter spraying kom melka og babyen slapp å suge så hardt. Det hjalp. Men du trenger den ikke viss alt går greitt, og stort sett så gjør det jo det da. Så ikke bekymre deg på forhånd du. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå