Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Mannen traff visstnok Kjetil og Kjartan på byn i natt.. Han har enda ikke kommet hjem, men fikk noen meldinger på mobilen om dette, mellom klokka 2 og 5 i natt... Eks. "jeg traff kjetil og kjartan nettopp.spanderte øl på dem,etterpå nachspiel hos kjartan" "sitter å speller gamle svisker.kjetil har viklet seg inn dynetrekket og kommr ikke ut" "de er ganske fete,og fullere enn meg he he.de kravler inn og ut av dassen,hehehe" Hva skal jeg tro????? Det må sies at mannen min jobber i TV (bak kamera ja) og kjenner en del "sånne folk", men det her hørtes for absurd ut. Herregud!!!
Ikkelektuell Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Litt ekstra absurd blir det jo når du skriver et innlegg om det her inne.
storkenerpåvei. Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 ja.. og spesielt hvis han ikke har kommet hjem enda???...
babygullz <3 vilde Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ja jeg var også der, og hele Team Aylar..de hadde også vikla seg inn i dynetrekket..
MilleFeu Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 for en tosk når barnet er født, går DU ut og bli på trass så sent ute du bare kan og send teite meldinger hjem! men du - siden han kunne stave så var han nok ikke så full!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 "Weeee jenter, mannen min henger med C-kjendiser"
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Kanskje Kjetil og Kjartan er Kjersti og Kristine hehe
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Hehe.. Hadde virkelig ikke sett for meg at folk skulle bli misunnelige pga dette.. Men det er jo typisk BIM-hønsa. Samboeren min var på byen MED full "tillatelse" fra min side, er ikke en av dem som sutrer og klager når mannen tar seg en tur på byen. At han skriver fyllemeldinger hjem om at han er på nachspiel med et par usaklige tv-tryner, er verken stort eller plagsomt, bare rart. Det viste seg å være sant, fikk se bilder på mobilen hans. Vittig:) HI
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 For de med et skikkelig døll liv er nok Kjetil og Kjartan spennende Tror på det jeg. Klart det, de sugde jo alkoholpenger ut av samboeren din. snakk om gratis fylla på kjetil og kjartan hehe. B-kjendiser tar det de får! Penger rett ut vinduet i alkohol til K&K = penger han heller kunne brukt på å kjøpe noe pent til deg
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Hi: Hvis det ikke er et problem for deg at han går ut,og du ikke skrev det for å fortelle oss om at han kjenner to litt under middels komikere, så skjønner jeg ikke helt hva inlegget handlet om.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 "inlegget" haha. måtte slå opp i ordboka for å finne ut at det skulle være to N! jaaaada... du som snakka så fint om norsklærere og at man ikke kan dikte sitt eget språk.. du er ihvertfall dårlig i norsk.. inlegget du liksom. sorry holder ikke her i gården nei.
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 At jeg måtte? Da var i kjapp i tilfelle. (Se på klokkeslettene på innleggene mine.) Er det ikke lov å rette sine egne feil en gang? Jeg har forretsen ikke rettet noen andres feil, men om jeg er nøye med mitt eget språk, må jeg vel få være det.
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Har du et problem med norsklærere, kanskje? Det var i hvert fall voldsomt til reaksjon.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 "Kjære alle norsklærere og andre som bryr seg om at språket blir ivaretatt!" "Dere har misforstått alt! *siv* her vet bedre. Det er helt idiotisk å kritisere folk for skrivefeil. La dem nå for Guds skyld skrive feil i fred. Det er jo ikke fordi de kommuniserer med noen, eller at språket er noe et samfunn benytter seg av i fellesskap. Nei, språket er en heeelt personlig ting, som det er opp til hver enkelt å definere ut ifra for eget forgodtbefinnende," bare leste dette jeg.. kanskje andre folk bare har litt trykkleif da?
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #17 Skrevet 29. oktober 2007 Hva har dette med denne tråden å gjøre? Og hvorfor har du hengt deg sånn opp i det? Var det så sjokkerende at noen synes korrekt språkføring er viktig? Og hvordan i all verden plager det DEG at jeg retter mitt eget språk? Du kan bare la være å lese rettelsene, da vel. Hun sier jo at det ikke er viktig. Jeg synes det er viktig. Jeg retter ingenting. Det eneste jeg gjør er å kommentere at hun ikke mener rettskriving er viktig. Jeg er uenig med henne. Det er riktig nok skrevet ironisk, men kommer allikvel godt nok frem til at i hvert fall en oppfatter det. Om andre har trykkfeil eller ikke er ikke opp til meg å bedømme. Det gjør jeg heller ikke noe forsøk på. Jeg pleier ikke å rette språk i innleggene her.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 "Hun sier jo at det ikke er viktig. Jeg synes det er viktig. " tror du må lese innlegget en gang til, og kanskje sette det i sammenheng med hovedinnlegget.. du må jo ha allt inn med teskjei
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #19 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, jeg er stokk dum... Du er en hyggelig fyr.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #20 Skrevet 29. oktober 2007 Dere har misforstått alt! *siv* her vet bedre. Det er helt idiotisk å kritisere folk for skrivefeil. ja jeg er faktisk en hyggelig fyr, og jeg liker hyggelige damer. det første du gjør i dette innlegget er å henge ut noen.. selv om du har starta X antall innlegg om hvor feil dette er, etter at du dreit deg ut sist. da blei jeg litt irritert. og jada.. ironien var ganske tydelig. ikke bekymre deg for det
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #21 Skrevet 29. oktober 2007 Så grensa mellom å henge ut noen går på å nevne nicket, mener du? Jeg har startet et sånt innlegg. Jeg har svart på et par, ja. Det var snakk om i overskrifter i alle sammen, hvis jeg skal bli like nidkjær som deg. Du er i hvert fall veldig opptatt av å få tatt meg. Skulle nesten tro du likte mindre hyggelige damer også.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #22 Skrevet 29. oktober 2007 hehe du antyder at *siv* tror hun er en bedreviter. men vi trenger ikke diskutere andre. nidkjær - er du ironisk igjen nå?
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #23 Skrevet 29. oktober 2007 Du antyder at jeg er dum... Er du mon like dobbeltmoralsk som du anklager meg for å være. Du begynner i hvert fall å kjede meg litt.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #24 Skrevet 29. oktober 2007 der kom argumentet man bruker når man ikke har flere argumenter igjen, he he.
Smånetta 14.mai Skrevet 29. oktober 2007 #25 Skrevet 29. oktober 2007 Hvilket? Jeg ser ikke et eneste argument i innlegget mitt. Kun spekulasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå