Gå til innhold

Frekkeste jeg har sett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en lapp i postkassen

"Kan dere få den ungen til å være stille om natten?"

Åja, så jeg kan noe for at hun skriker på natta altså? herregud, får være måte på... noen folk eier ikke antenner altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda:/

var det noen avsender? kjener jeg får litt hevne trang når jeg hører slik!

Skrevet

Hehe, sure naboer..

Tror nok vi mødre som har barn som gråter på natten hadde fått de til å sove om vi hadde kunnet!

Sliter enda vi, snupp er over 2 år, og det går så å si ikke en eneste natt uten at hun våkner 3 eller 10 ganger og hyler..

Skrevet

Putt en pakke øreplugger i postkassa til naboen;)

Skrevet

jøss... vet du hvem den er fra eller? Tor nesten jeg hadde vurdert å legge sov i ro tilbake i hennes/hans postkasse :o)

Skrevet

hehe, vet ikke hvem osm gjorde det. sto ikke noe avsender. bor i en høyblokk så kan være hvem som helst. sikkert noen som syns det var kjempemorsomt...

Skrevet

hehe ja legg sov i ro i postkassa om du finner ut hvem det er!;)

Skrevet

Sikkert noen som ikke har hatt barn selv.

De aller færreste foreldre holder babyen oppe om natta og får den til å gråte for moro skyld.

Skrevet

Høres ut som et litt skrudd vesen.

"Ja, nå som jeg har fått lapp i posten, skal jeg såklart pønske ut en effektiv metode som jeg ikke tenkte på eller brydde meg om før lapp!" tenkte du sikkert da.

Tipper den lappen var både oppmuntrende og hjelpsom. :)

Skrevet

hahaha! ja jeg holder henne hvertfall ikke våken for moro skyld. skal love dere at den skrikingen er verre for meg enn det er for "stakkars" naboen altså. sikkert en eller annen gretten gubbe osm ikke har fått seg noe på lenge... =P

Skrevet

Du får henge opp en lapp med nabovarsel feks:" i natt blir det nok litt høylytt, håper dere tar det med godt humør " slik en blir bedt om når en skal ha fest. Og så får du si at de som plages får hente en pakke sov i ro hos deg. Da har du ditt på det tørre, og du får vært litt morsom tilbake.

Skrevet

Å dæven tror jeg hadde klikka. Hehe

"La oss holde ungen våken om natta bare for å plage naboene"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...