Zyan Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Har ikke modellene i ViMenn føflekker? Eller blir disse bildene også retusjert??
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hele kroppen blir jo reusjert slik at ikke en eneste liten pore eller hårstrå skal synes hehe men noen har jo bare ikke føflekker, jeg har kun en selv og det ser mer ut som en liten fregne..
Zyan Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Har du bare 1? Aldri sett noen uten jeg skjønner du, og dette tenker jeg over hver gang jeg sitter på privaten, for der inne ligger endel ViMenn... hehe. Ikke rart man får komplekser.. lese først slikte blader, se bilder etc..også se seg selv i speilen etterpå.. uff.. Men jeg hadde nok blitt flott som retusjert!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ja jeg har bare en hehe har litt sånne småfregner også da, men ingen sånne føflekker som står litt opp av huden eller som er større en litt store fregner. Tror egentlig det er litt sært, har ikke sett så mange andre uten i grunn hehehe Ja du sier noe der jeg har gitt min kjære beskjed om at han skal få retusjere alle bilder som noengang har blitt tatt av meg i photoshop, han er nemlig en kløpper på det og jeg kunne gjerne tenkt meg å bli litt forandret på
Zyan Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Be han ta meg og da.. Ønsker glatt stram mage, spretten RUND rompe, mer musker, brunere hud, tykkere hår, gjerne større pupper og større lepper også...hehe.. Nei, man bør vel bare være fornøyd med den man er, så lenge man er frisk bør man vel ikke klage..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå