drømme_mamma er gravid Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 tenkte først på voksi, men den er så stor sett litt på odenwelder poser eller andre thermoposer. har prisen mye å si?ser at noen koster 500 og noen 1500 kr
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har kjøpt Oderwalder posen og er kjempe fornøyd med den Har termin 14.02 Den var på tilbud på barnas hus i sandvika til 1299.-
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Dytter denne litt for jeg lurer selv på hva jeg skal bruke i vogna..Det er kombivogn fra BRIO og tviler på det blir plass til så mye vognpose i nyfødtbæredelen..Har termin 28/2.
roannima Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skal ha voksiposen. Da har jeg en pose jeg kan bruke frem til han ikke trenger den mere:)
Voyeur Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Voksipose. Veldig fornøyd med den sist gang ihvertfall.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg skal ha ull-pose, de er varme og gode, og tar ikke så stor plass. Har faktisk voksi fra før av, men har kjøpt ull istedenfor. Voksi-posene tar ofte stor plass og kan bli for tette. Ullen "puster" og er like fin i varmen som i kulde. Barnet blir ikke så svett som med voksi-posen.Min kan brettes ut og brukes som krabbeteppe inne på gulvet i kalde dager. Anbefales sterkt! Hilsen en som venter nr tre i februar, og prater av erfaring:-))
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Har sett at voksi no har ein mindre pose, aktiv til mindre vogner. Nokon som har erfaring med desse?
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 hmm ullpose..ja, kanskje det hadde vært løsningen her også. Ingen som bruker vanlig dyne??
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 jeg skal også ha voksiposen...trenger bare nytt trekk til den...noen som vet hvor man får kjøpt trekk forresten?
Axus' girlfriend Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 har arvet en voksipose som vi satser på å bruke om været tilsier det. Har termin 28mars. Er ikke snakk om så forferdelig lang periode, så vi orker ikke å invistere i noe nytt på den fronten!Etter hvert har vi tenkt å gå over til ull i bunnen av vognen + dyne og evntuelt pledd.
signaturen Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 skal ha mikke mus dynepose fra rudo.no jeg^^
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har valgt voksi til de to som jeg har. Har også tengt å bruke det til den babyen som kommer i mars. Vi bor i nord- norge å jeg bruker sommer voksien når det er varmt i været. Mine barn har sovet i vogna ute til de har vært ca 3 år. Da er voksien en god invistering. Har to. har en som enda sover ute. Har vært kjempe formøyd. Det at en kan brette den slik at den passer til den lille og at etter hvert som de blir eldre kan en ta ned bretten. Anbefales.
Sunniva78 har to små Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Her blir det dunpose fra Teutonia. Den er ikke så stor, og passer perfekt i bagdelen. Neste vinter blir det Odenwalder. Voksi liker jeg ikke, synes den er klumpete og upraktisk...
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har kjøpt Odenwalder dunposen. Har erfaring med den fra barnhagen der jeg jobber, og den er helt super
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har kjøpt buggymummy fra OTH.Med lammeskinn under tror jeg det blir bra. Er ikke den tykkeste, men får i slutten av februar, og tenkte det er greit å ha en jeg kan bruke litt utover våren. Får heller ta på et ekstra lag ull på de kaldeste dagene...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. oktober 2007 #17 Skrevet 28. oktober 2007 har ikke kjøpt noen, da jeg skal bruke en blå stoff pose med ull inni som jeg lå i som liten. og supplere med dyne når det er kaldt. veldig koselig å bruke arvegods, og en ting mindre på handlelisten..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #19 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har også kjøpt Brio kombi, og så fort at det kunne bli trangt med pose....jeg har kjøpt lammeskinn som lille jenta kan ligge på, dundyne til å ha over, og så satser jeg på at det holder med et ullpledd på toppen av det hele + at lille gull har tynn ull på seg....de aller aller kaldeste dagene får vi holde oss inne foran peisen.....Åååå...gleder meg!!!
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 11. november 2007 #20 Skrevet 11. november 2007 jeg skal bruke voksipose.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #21 Skrevet 11. november 2007 Jeg tror det blir VOKSI Aktiv. Termin 25 feb. Har en venninne som har brukt den til brio kombi og var kjempefornøyd.
CB-BabyBoy Skrevet 11. november 2007 #22 Skrevet 11. november 2007 Vi har kjøpt Odenwälder lammy xl, den ser kjempegod ut! Prisen på Odenwälder varierer fordi det er forskjellige modeller. De minste er beregnet på bilsete og når babyen er liten mens de andre er større og kan brukes lengre. Det er også forskjell om det er thermopose eller dunpose - dunposen med lammeskinn (lammy xl) er vel den dyreste varianten. Barnas Hus selger lammy xl til 2500 kr, men det hender denne er satt ned. Du får samme posen til 1800 kr på www.lilleprinsen.no. Noen sier dette ikke er samme posen, men jeg har spurt både på BH og hos lilleprinsen og begge sier det er samme posen. Lammy er da 105 cm lang og har uttagbart lammeskinn inni. Du kan se en relativt god oversikt over Odenwälder posene her: http://www.lilleprinsen.no/subcategory/9269/9269.html
Kakebakesøte Skrevet 11. november 2007 #23 Skrevet 11. november 2007 Vi har en pose som mannen min brukte da han var baby. Vi brukt den til førstemann også. Den er ikke så tykk, men da kler jeg bare på mer dersom det er kaldt. En nydelig pose, gleder meg til å bruke den. Ellers har vi voksipose, men den har jeg i barnehagen til eldstemann. Er ikke så veldig glad i voksipose egentlig. Til neste vinter må jeg kjøpe en større pose, tipper det blir en odenwelder.
Gjest Skrevet 11. november 2007 #24 Skrevet 11. november 2007 Jeg har en kjempe goe ekte saueskinnspose fra da jeg var baby. Har renset den, så den er go som ny...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 11. november 2007 #25 Skrevet 11. november 2007 Jeg har tenkt på voksiposen som vi har, men det er så usikkert her på vastlandet ang vær, og temperatur, så jeg må nesten vente å se litt, om jeg må kjøpe en mindre. Voksiposen er jo veldig varm da, men baby trenger ikke så mye klær på seg da. Holder faktisk med ullundertøy, dersom baby bare skal ligge nede i vognen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå