Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hva som skjer første gangen man er hos jordmor? Skal man ta med urinprøve? Får man høre hjertelyden?
Galskapens overhode Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Første gang hos jordmor tok hun blodtrykk og sjekket urinprøve (skjer hver gang). Vi snakket utfyllende om opplysningene på helsekortet og snakket om oss som kommende foreldre og rundt svangerskapsomsorgen. De målte ikke SF-mål siden dette var før ordinær UL. Jeg var 14 uker på vei, så hun gjorde et forsøk på å finen hjertelyd. Fant hjertelyden et øyeblikk før den ble borte igjen. Var inne i 45 min..
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Æsj.. Håper hun tar SF-mål på meg.. Jeg synes jeg er blitt så stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå