Tulletutta Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Var oppe på føden til sjekk, har 2 1/2 cm opning og moden. Vart strippa, fekk ein sove tab siden eg ikkje har sove så godt på 2 dager pga masse kynnere/rier. Så nå skal eg se litt på tv, og berre vente å sjå. Skulle komme inn igjen når det var ca. 5 min mellom riene. så 5 dager over så er det håp om at noko kan skje.
storkenerpåvei. Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 lykke til har gått 4 uker med kynnere/rier og fått beskjed om å komme hvis jeg begynner å blø..har ingen peiling på om det er modent eller åpning..han er festet og langt ned i bekkenet..men tror dette kan gå fort når det skjer...phu..send litt støv min vei... har du blødd noe???
Eskimo Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 oi, så spennande!! Då har du sikkert babyen din snart då:-D Masse lykke til! med fødselen!! Veit du kva du ventar foresten?
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Åååå, så spennende =) =) =) Lykke lykke til med alt fremover, og jeg krysser fingre og tær for at du får en finfin fødsel. Dette klarer du =) LYKKE TIL. Klemmeklem
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 åååh.. så morsomt lykke til med fødselen, det går sikkert fintfint.. ha en fortsatt fin søndagskveld=)
Athina' Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Nesten så jeg er misunnelig men jeg har enda 10 uker igjen så jeg har vel ikke lov til det hehe. Lykke til - kjempespennede :-)
Tulletutta Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2007 du som spurte om eg hadde blødd, har ikkje blødd før nå, etter at eg vart strippet, men nokon av kynnerene har vert vonde.. Ja dette går nok fint jordmora mi mente eg kom nok opp igjen løpet av natta/morningen så vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå