Gå til innhold

Vondt å ha sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt lite sex i det siste på grunn av urinveisinfeksjon, men nå har jeg gått i over en uke uten at de finner noe på urinprøvene. Dermed tenkte vi at vi skulle kose oss litt i går, men det var fryktelig vondt, enda vi var forsiktige! Det var vondt å ha både fingrer og penis inne i meg, det brant på en måte.. Ikke noe godt! Men jeg tenkte jeg skulle holde litt ut for sambo sin skyld, men det endte med at jeg fikk så vondt at jeg brekte meg og holdte på å kaste opp.. Noen andre som har opplevd dette? Er forresten 15+6.

Håper det ikke gjør noe at jeg velger å være anonym denne gangen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes å huske og ha lest et sted at vi produserer mindre slim når vi er gravide, og at mange må bruke glidemiddel når de har sex. Det kan jo bare være det som er problemet?

Håper du finner ut av det :) Lykke til!!

Skrevet

Aha, det kan jo være en forklaring på problemet.. Forslag til hvordan glidemiddel som er bra? Har aldri prøvd før :)

Skrevet

Ingen som har opplevd dette?

Skrevet

Hei.

Jeg blir også veldig tørr under samleie og får fort vondt. Må nok invistere i glidemiddel.

Leste i en tråd tidligere her at de hadde bra glidemiddel på apoteket :)

Skrevet

Her er det våtere enn våtest, og enda gjør det vondt.. Sambo er heldig om han får seg 1 gang pr uke.. Overfølsomt og vondt er det rett og slett..

Og hver gang vi har samleie får jeg sopp.. "Hurra"

Skrevet

Jeg hadde det sånn første gang jeg var gravid. Da babyen sparket nedover og det begynte å bli tyngde nedover klarte jeg nesten ikke å gå.

Dette begynte på samme måte som du beskriver, jeg og prøvde "å bite tenna sammen" og ha sex likevel, men det ble bare værre og værre, og det ble langvarig. Jeg var hos gynokolog, og det var så vondt at jeg holdt på å sparke henne rett ned. Hun tok noen prøver og fant en slags infeksjon, og jeg fikk antibiotika. Antakelig er slimhinnene lettere mottakelig for infeksjoner når man er gravid. (Denne gangen sliter jeg med bihule betennelse som aldri blir ferdig)

Jeg og prøvde med glidemiddel, og det gikk fint en stund, men jeg hadde sikkert sår inni der da jeg forsatte å ha sex med glidemiddel, oså kom det bakterier inn og forårsaket infeksjon.

Synes du burde ta en tur til legen. Det skal ikke være så vondt å ha samleie at du må brekke deg, selvom det er litt "tørt" der nede.

Lykke til:)

Skrevet

smak & behag glidemidlet som man får på kondomeriet har vi brukt i alle år!:) Lukt fritt og smak fritt om du skulle få noe i munnen. Koster bare 99kr.

Mer avhengig av dette nå enn noen gang for å si det slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...