Prins&Prinsessa Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Vi flyttet hit for snart 1år siden. Men med ett lite barn får man ikke gjort så veldig mye egentlig. Men nå skal han være 2uker med besteforeldrene og mann min har bursdag den ene uken. Tenkte å gjøre det litt spesielt siden det er første uten ungen liksom, bare vi to. Men har lyst å ta han med å spise en plass. Noen forslag?? Må ikke være dyrt og ikke egon (veldig familievennlig så har vært der en del Noe annet jeg kan ta han med på? Alle forslag som ikke er så VELDIG dyre tas i mot med HJERTELLIG TAKK :)
mamma til c og d Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 På naboen har de en svensk meny og en vanlig og den svenske er flere billige retter. Kjøttboller, laks biff og litt til. Vi var der i går og jeg hadde egentlig tenkt bare biff med bernise høres jo kjedelig ut og mannen lokket meg til noe kalverullade og det var ikke noe godt sausen var forferdelig. Ellers tror jeg den kina resturanten på tårnplass er ok og bra mat på (andre siden av ting huset.) Her er link med meny til naboen så kan du jo se om de er noe som passe. Var mange som bestilte noe hamburger greier og som så veldig godt ut, men jeg så ikke de på menyen. Man kan spise nede også der (pub nede) så kanskje de har en annen meny også KOs dere!!
trillemamma Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Det er et sted over Zachen på Torget, tror det heter Tex Mex. Det har jeg blitt anbefalt av flere personer. Prisene er vel omtrent som Egon, tror jeg.
Muffinsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Bergen har mange deilige restauranter. Mitt heteste tips er Spisekroken!! Der er det utrolig bra mat og rimelige priser. De har retter til rundt 150, som er store og deilige(også har man kanskje råd til en av de fantastiske dessertene..) men også dyrere mat og dagens overraskelse, tre-retters til underkant av 500 kr. Det er utrolig koselig stemning der. Ligger i Markeveien. Gå dit!! Du vil ikke angre.
Muffinsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 www.spisekroken.no Vil bare legge til at jeg er en mat-freak, så jeg vet hva jeg snakker om:) Ser folk anbefale f.eks texmex, det er helt OK, men kan ikke sammenliknes med Spisekroken:)
Prins&Prinsessa Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan er antrekket på spisekroken da? Litt formelt eller helt vanlig kledd?
Muffinsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Det gjør du akkurat som du vil med. Er ikke formell stemning der, visse spiser tidlig middag rett etter jobben, andre tar det som en romantisk middag - jeg har vært der med mannen min flere ganger, når vi ikke har orket lage middag selv, når gutten vår var nyfødt tok vi ham med os spiste mens han sov, og kan ikke tro jeg hadde pyntet meg da iallefall:) Jeg tror dere blir kjempefornøyd med Spisekroken. Men bestill bord, det er ikke så stort der.
dansejentes mamma Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Aroma i vetterlidsalmenningen, colonialen ved teateret (har ikke vært der, men de får alltid så god kritikk.) Og så kongen over alle: enhjørningen, fiskeresturant. Ikke tex mex på Zakken...... For harde flater, masse gjenklang, som å spise i en svømmehall.... Skikkelig drepen for en romantisk middag.
pinglo Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Eksotisk thai away. Ligger i Håkonsgata / magnusbarfots gate. Veldig god mat, liten og koselig restaurant og prisene er ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå