Gå til innhold

Ikke lenger så Hotte Charlotte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil tro ganske sikkert at hun vil få god hjelp av astmamedisiner og bli mye bedre. Hør med legen i morgen.

Ta en titt på denne.

http://www.astmainfo.no/article/502582.aspx

Aner ikke hvor i landet du bor (Oslo?) men undersøk om det finnes noe på helsestasjon evt andre plasser når det gjelder muligheter for avlastning/barnepass/trillepike.

Hadde du bodd rundt om her skulle du fått låne jentungen, hun elsker å passe barn og tar møkkbleia om det skulle være :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk =) Det skal jeg gjøre.

Hun har det ikke bra med den hosten stakkars,er helt blå under øynene etter mangel på søvn. Jeg får litt hjelp av ei jeg kom i kontakt med på dib. Kjempefint det =)

Men døgnet er så langt når natten er pyton, det er det som tar knekken på meg nå føler jeg

Skrevet

Den hosten er grusom ja, både å ha og høre på. Har selv 3 gutter med astma så det var det første som slo meg når jeg leste innlegget ditt.

Hør med legen om du kan få prøve ut en babyhealer med atrovent/ventoline og pulmicort.

Flott å høre at det finnes så snille dibdamer her som stiller opp ;o)

Forstår at dagene og nettene blir lange uten søvn, og dagen i dag har jo hvert ekstremt lang da.

Kanskje finner du flere snille dibdamer her inne som du kan "lene" deg litt på?

Skrevet

Hvor lang tid tok det før det hjalp da fine fikk medisiner?

De dagene Mimmi er i barnehagen er det ikke så ille, men jeg har en dib dame som har hjulpet meg etter det også =) og kanskje fler!

Skrevet

Skal jeg komme med bronkyl til deg?? Men bor du på frogner ved skedsmokorset eller frogner i sentrum?

Håper på frogner ved skedsmokorset!

Skrevet

smugtittet litt her, og tenkte jeg skulle komme med det som hjalp oss.. Lillegutt på 1 år har hostet sånn på nettene, og vi fikk vite at det mest sannsynlig var RS virus, noe de fleste barn får i større eller mindre grad. han hoster nesten bare om natten, og han hoster til han våkner. det finnes ingen kurerende behandling, da det er et virus, men det finnes symptomlindrende. Spør legen din om Efedrin og Corsylan.. Det har hjulpet oss veldig! Vet ikke hvor gammel jenta di er, men vi fikk vite av legen vår, som er spesialist på barn og barnesykdommer, at bronkyl ikke har noen særlig effekt på barn under 2 år.

Håper hun snart blir bedre, så du også får sove litt. ( ps: corsylan inneholder stoffer som får de små til å sove litt bedre om natten :o), en bivirkning som kan være litt deilig npr det står på som værst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...