Gå til innhold

Takker for meg. :)


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da takker jeg for meg her inne. :)

Hopper over til 3. og siste tri nå. Spennende å endelig skulle begynne på den siste biten.

Syns tiden har gått utrolig fort, ikke lenge siden jeg satt på 1. tri og gledet meg til å komme til 2. tri.. Og nå er jeg plutselig ferdig her...

 

Så damer, tusen takk for meg. Det har vært koselig å være sammen med dere her inne. Lykke til videre, og så ses vi snart på 3.tri.

 

Klemmer. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, heldig er du! :) Gleder meg til å komme etter!

 

Kos deg på 3. tri så lenge - henger bare noen uker etter deg!!

Skrevet

Det er spennende;) Føler selv at tiden går veldig fort.

Vi ses på 3.trim.

Lykke til

Skrevet

Litt over 5 uker til, så er jeg der også.. :)

Skrevet

God tur :-) Kommer etter om 4 uker!

Skrevet

Sees på 3. trimester på Fredag! Da flytter jeg inn der oxo! :)

Skrevet

Tusen takk damer.

Gleder meg til dere kommer over. :)

Skrevet

Lykke til! Kommer etter neste tirsdag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...