Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Da takker jeg for meg her inne. Hopper over til 3. og siste tri nå. Spennende å endelig skulle begynne på den siste biten. Syns tiden har gått utrolig fort, ikke lenge siden jeg satt på 1. tri og gledet meg til å komme til 2. tri.. Og nå er jeg plutselig ferdig her... Så damer, tusen takk for meg. Det har vært koselig å være sammen med dere her inne. Lykke til videre, og så ses vi snart på 3.tri. Klemmer.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ååå, heldig er du! Gleder meg til å komme etter! Kos deg på 3. tri så lenge - henger bare noen uker etter deg!!
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Det er spennende;) Føler selv at tiden går veldig fort. Vi ses på 3.trim. Lykke til
Galskapens overhode Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Litt over 5 uker til, så er jeg der også..
Krolla og Theodor Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 God tur :-) Kommer etter om 4 uker!
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Sees på 3. trimester på Fredag! Da flytter jeg inn der oxo!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 Tusen takk damer. Gleder meg til dere kommer over.
Kvitrebekk Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Lykke til! Kommer etter neste tirsdag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå