Gå til innhold

Jeg skal ta lappen =)=)=)=)=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma skal betale lappen for meg (snille mammaen min!) og tirsdag begynner jeg på trafikalt grunnkurs... hva lærer man om på det kurset? må man ta en prøve etter at kurset er ferdig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*misunne* hadde det ikke vært så ille dyrt skulle jeg gjort det selv, heldig du! :-)

Skrevet

Jeg tok det kurset i januar. Det var en gang med førstehjelp og en gang med mørkekjøring. De andre kveldene snakket vi litt om trafikkforståelse og trafikkregler.

Mørkekjøringa var at vi var to og to elever i en bil med kjørelærer. Læreren kjørte hele veien, men vi bytta på å sitte foran og følge med på veien.

Det var ikke noe prøve på slutten, det eneste som krevdes var at man møtte opp alle gangene.

Skrevet

Jeg tok lappen for over 12 år siden, så det opplegget vi hadde er sikkert oppdatert noe ;-)

 

Veldig praktisk å ha lappen, ja! Jeg kjører flere ganger daglig.

Skrevet

gratulerer! alle burde ha så snill mamma!

 

selv var jeg 23 år, og måtte betale selv:(

trafikalt grunnkurs er en måte å bli kjent med de andre som skal kjøre opp:) ikke noe prøve på slutten

 

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...