Gå til innhold

IKM uke 44 og testet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jenter. Noen med IKM uke 44 og som allerede har testet?

Jeg har ikke IKM før på torsdag så det er vel for tidlig å teste ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.. Har IKM til lørdag så tidelig å teste her enda å.. Tiden går så treigt:p hehe

Skrevet

Føles som om tiden står stille uka før IKM.

Skrevet

Ja.. OG noe så kjedelig da.. Hehe.. Har dere prøvd lenge eller?? Noen symptomer??

Skrevet

Ingen symptomer her nei. Hva med deg?. Sluttet med pillen i desember i fjord. Ble gravid i februar, men mistet desverre. Etter den tid har det ikke klaffet igjen og jeg kjenner det stresser meg. Du har mange pp ser jeg. Har dere vært til noe utredning?

Skrevet

Hei!Har Ikm på onsdagen men prøver en test i morgen...;)Har ingen symptomer enda da....:(

Skrevet

Bare kvalme og litt ømme bryster.. Men følelse at dt er litt innbillninger å... Så trist at du mistet:o( Håper det klaffer for dere snart da.. Nei vi har ikke det.. VI har bestemt oss for å prøve fram til nyttår, har det ikke skjedd noen innen det så skal vi det:o)

Skrevet

Håpe det har klaffet for deg da:o) Lykke til med testinga:o)

Skrevet

IKM ca 30/10....testet idag, men den var jo selvfølgeli negativ, må vel teste igjen tirsdag....føler meg ikke gravid, ingen symptomer, så det blir vel ny pp

Skrevet

ikm den 3 nov, men tør ikke teste før 3nov:)

er så redd for å få negativt:(

ingen symptomer annet enn litt halsbrann og full av luft:)

Skrevet

Jeg har ikm 2 nov.....ikke hatt noen særlig symtomer bortsett fra at jeg tisser mye mer enn vanelig....lyste til å teste, men er nok for tidlig!!!!!

Skrevet

jeg testet. men det var kansje litt tidlig. testet igår, har ingen symptomer, så ville bare ha bekreftet at det ikke var noe denne mnd. har IKM 31 okt. hvis jeg har 25 dagers syklus som jeg tror. hvis ikke er den lørdag 3. nov. om det er 28 dager. så var kansje litt tidlig. men nå har jeg ingen test mer, da må jeg jo bare vente, hehe.. hvordan går det med dere?

å ja, den var negativ foresten, heh.. var ganske leit egentlig, selv om jeg egentlig skjønte det.

Skrevet

Jeg har IKM ca 31.oktober (+), var hos legen og fikk påvist EL onsdag for snart 14 dager siden så har regnet meg frem til at jeg kan teste på onsdag. Men jeg har selvfølgelig ikke klart å vente så tok en CB Digital på lørdag, ikke morgenurin - og den var negativ. Ble skuffet, men kunne vel egentlig ikke forvente noe annet? Håper at det var for tidlig og krysser fingrene for positiv test senere i uken!! Lykke til jenter=)

Skrevet

Jeg skal etter planen ha ikm 31.okt ...Klarte ikke vente så jeg tok en test idag og den viste negativ...ikke tegn til en svak strek engang....:(Burde en ikke få svar på det nå da...Har jo ikke noen symptomer enda heller,men vet ikke om det er fortidlig og forvente noe enda...det er jo bare 1 1/2 uke siden det skulle ha klaffet...Syntes dette er så alt for spennende....

Skrevet

Har IKM mellom 31.10 og 02.11 (litt ustabile sykluser) Klarte liksom ikke å holde meg, så testet på lørdag (med sånn test fra billige-tester.no. Så ut til å være VELDIG svakt positiv, så prøvde å teste igjen på søndag (med samme type test) var kanskje litt tydeligere, men tør liksom ikke å slippe jubelen helt løs enda. Skal ta en digitaltest i løpet av uken, så får vi se da :o)

Håper det blir maaaaaaange positive tester denne måneden!!! =D

Skrevet

Oi,så spennende da..Har hørt flere som får svake streker flere dager før ikm,som blir gravide;) ...Så da har det sikkert klaffet for deg da!!!??!!!Får krysse fingrene for deg da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...