Himmel og hav Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 I Oslo i kveld er det stup mørkt og vått. jeg har akkurat kommet hjem fra en kort kjøretur og TRE ganger har jeg måttet bråbremse fordi sortkledde mennesker uten refleks løper over veien! Den ene mannen hadde i tillegg med seg en unge på slep! Jeg har fortsatt hjertet i halsen! Noen går til og med med paraplyen vendt mot bilene, og da blir de jo helt usynlig. Jeg er årvåken når jeg kjører i sånt vær som dette, for den våte asfalten suger jo alt lys,og jeg har ikke lyst til å kjøre på noen, men kan det være så vrient å henge på seg en refleks og gå der det er fotgjengerfelt da? Bruk refleks!! (og det var dagens lille moralpreken :-) )
d",)~^~^~ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Signerer denne :-) Lurer på om folk er klar over hvor dårlig de syns uten refleks.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Signerer jeg også, høstkvelder i skumringen/mørket og regn er det verste kjøreføret jeg vet!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Signerer denne jeg også! For 3 uker siden kjørte jeg en 5min lang tur, på en vei som ikke var så veldig godt opplyst. Vet ikke hvor mange jeg kjørte forbi som ikke hadde refleks + mørke klær - kom ut av tellingen da jeg kom over noen og 20 personer!... Skremmende! Et par av de hadde også hund som gikk nærmest bilveien - UTEN refleks også. Tror folk tenker at det holder at de ser bilen, og ikke omvendt! Håper ikke det blir jeg som kjører på en av disse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå