Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg møtte han på danskebåten,og han og datteren hans kom hit igår,og ble til idag. Jeg hadde sønnen min her...og kvelden gikk med til å leke med barna,og når de la seg drakk vi vin og skravlet og så på tv....og så ehem...ja,han la seg på rommet med datteren sin LITT utpå natten da:) Også var vi like "rent vennskapelige" idag og lot som ingenting overfor barna:) Hehe...jeg har vært alene i to og et halvt år,og det var hyggelig å ha en mann her da..selv om han nok er veldig ulik meg og det nok ikke blir noe mer,fordi ting ville blitt komplisert,så må man vel ikke ha et "fullverdig" forhold for å ha glede av hverandre? Er det noen her som har hatt en sånn "venn" før? Jeg tror ikke jeg ville falt for ham,men jeg likte å snakke og diskutere ting med han,og den fysiske biten;) Hmm...tror jeg skal være anonym jeg nå
3 blå Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Deilig da Nyt hvert minutt sammen, det fortjener du helt sikkert :) Hvor gamle er barna deres da? Det er godt å ha en god venn å snakke med, drikke vin med og kose litt med
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hmm....jeg har tre barn,men vil ikke si så mye mer i detalj,da skjønner kanskje folk her hvem jeg er;) Men han har en datter på 6 år,som var utrolig søt! Vi har opplevd litt av det samme i livet,og hadde endel å snakke om:) Men han er nok ikke min type dessverre...for jeg så at han var en flink pappa,og han har har verdens mest fascinerende perfekt kropp...hehe!
3 blå Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hvem hvet, plutselig er du forelska i en mann du aldri trodde du kunne falle for. Det er jo tiltrekning tydeligvis Hva var "galt" med han?
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 nyt det du, man kan godt ha ett slikt forhold:) har selv hatt en elsker i ett og ett halvt år:) (men nå har jeg gått i fellen og fått følelser da hehe)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, jeg har hatt et sånt forhold, også ble jeg gravid gitt, nå er jeg alenemor...og drømmer om et sånt forhold igjen...hehe Kos deg !!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg vet ikke,han virker som en veldig annerledes type enn meg...og jeg har ingen følelser overfor han,enda vi har hatt sex to ganger;) Det startet jo med en fylletur på danskebåten som endte på lugaren..hehe,det var morsomt:) Men jeg har aldri hatt en elsker før,bare vært i forhold. Og jeg er ikke en som går lett eller ofte inn i nye forhold heller,er nok ganske forsiktig av meg...og han virker ikke sånn kjempeivrig heller. Men han bor et stykke unna,og det blir nok ikke hyppige møter hvis dette skulle forsette. Men det er jo fint å ha noen jeg kan besøk de gangene jeg er i Oslo;) Men jeg tror kanskje han sliter litt med sine følelser også,akkurat som meg,og jeg vet ikke om det ville vært en veldig god kombinasjon?
Matja Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Kjempespennende da:) Hvis dere klarer å ha det slik UTEN at det blir komplisert (kan det bli mer komplisert hvis dere blir ordentlig sammen?), så er det jo bare å kjøre på Og hvis dere ikke bor på samme sted spiller det jo iallefall ingen rolle! Verre hvis dere bor i samme kommune på et lite sted. Nei, bare å stå på, jenta mi! Kos deg
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Takk for det:) Dette er så veldig ulikt meg,men jeg har ikke det snev av ubehag eller noe sånt,selv om dette kanskje er litt fy-fy:) Morsomt å ha litt voksenliv og,og ikke bare ha med barna å gjøre hele tiden!
yinyang Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 hmmm, jeg kan ikke gi råd. Er litt i samme situasjon. Eller litt annerledes, men står nå og stamper og må ta et valg: Ska jeg ha en elsker, eller vil jeg bli følelsesmessig innvolvert...?!! Har en, på msn hver kveld, som jeg har møtt etpar ganger, sist på lørdagskvelden. Bare klinet og kost litt, ikke sex ennå. Han vi vi skal ta steget til elskere... Fordi vi begge ikke er helt klare for alt som ett forhold krever. Men så er spørsmålet, enn hvis jeg forelsker meg (noe jeg holder på å gjøre...), og han ikke kan gi meg mere?!! Men som de fleste svarer her, vi skal vel bare nyte nuet...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Ja,det er jo en litt annen situasjon enn min egentlig...for min startet med en onenightstand i fylla (som var veldig morsomt),også en litt uventet videre kontakt på msn etterpå. Det overrasket meg egentlig at vi holdt på kontakten sånn som det hele startet. Han er nok veldig fysisk av seg(!),og virker ikke videre interessert i noe mer...ihvertfall er det inntrykket jeg har fått. Og jeg er liksom ikke helt "der" jeg heller,og han er nok ikke en type jeg kunne falt for. Så hvis du er med en du i utgangspunktet liker ganske godt,er det jo større fare for at feks du faller for han,mens han bare vil ha deg som en elsker. Jeg har aldri hatt en elsker før,men kan jo tenke meg at det KAN bli et problem,hvis dette fortsetter,og en av oss plutselig føler noe mer. Men jeg tenker at vi får ta det som det kommer:) En annen litt morsom ting,var at faren til de to minste leverte dem hjem igår til meg,og fikk jo med seg at jeg hadde besøk(jeg forberedte han på tlf da,og sa at det bare var en venn). Men han måtte bare spørre på tlf idag hvem det var jeg hadde på besøk,og kremtet litt og hørtes litt rar ut:) Jeg har jo ikke vært i et forhold siden det ble slutt for en god stund siden,men han er visst litt glad i meg enda...han innrømmet det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå