Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Var i barnedåp til nevøen min og satt i en stol med Anniken. Sambo sto ved siden av oss... Så kommer en av ungene og løper rett i sambo så sambo sølte kaffe på meg og henne... Jeg fikk helt panikk (hun begynte å hylskrike...) og dro av henne klærne, løp ut på kjøkkenet og puttet henne i vasken med lunkent vann.. uff, det er så ekkelt når slikt skjer... men nå har vi fått smurt henne med brannsårsalve da. men hun er fremdeles rød på foten. skal vi bare la det være eller? de tåler jo ganske lite varme disse små... uff, blir så redd når sånt skjer =(
snartmammapåny Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Huff, stakars liten. Tror jeg ville ringt legevakten å hørt for sikkerhetskuld. Siden hun fortsatt er rød så har hun jo fått en forbrenning. Stakars lille anniken, sjønner godt du ble redd.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 så lenge huden er like hel er det nok greit. men det er kjempeskummelt når slikt skjer! blås litt på foten fra meg:)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 hun er ikke varm på huden nå, bare litt rosa men huden er like hel=) ser ganske bra ut nå. skal ihvertfall følge godt med på henne utover, men hun virker i fin form. ligger her og smiler og maser... så vet ikke om det er vits i å ringe legevakten... ser det bittelitt an ihvertfall! takk for svar!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Om huden er hel og fin, bare litt rosa ville jeg lindret med evt, salve eller fuktig klut, men om du er bekymret så ring legevakten.
Ella28 Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Egentlig skal man vel skylle området under kaldt vann en god stund,uten at det skal være så kaldt at det gjør vondt. Også kan du smøre på Aloe Vera-gel i et tykt lag,og dekke det til.
Stina <3 Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke kaldt vann. Da får hun jo frysningsskade. Vannet skal være litt under kropstemp. Kanskje du har wathergel?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Man skal ALDRI skylle brannsår under kaldt rennende vann, man skal ALLTID bruke litt kaldere enn lunken vann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå