Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa blir 2 neste mandag. Hva gjorde dere på 2 års dagen til barna deres? Ett års bursdagen har kostet meg 15.000 kr. da alle slekta ble invitert, og vi hadde leid en restaurant/lokal inkludert middag, dessert og kaffe og kaker. Det kosta 275,- pr person og da kom det mer enn 30 personer. Også husker jeg å ha brukt resten av pengene til gaver, klær(til meg og snuppa) og bursdags kaken. I år har IKKE jeg råd eller plass til å invitere mer enn 10 personer tilsammen(altså barn og foreldre) Mange blir sinte på oss, de får være det for vi skal holde festen hjemme og de bør forstå at vi ikke har plass.

Hva serverte dere? Og hva fikk barna deres som gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-års dag til 15 000.- Er du gal?!

Her må vi dele familien i to. Min og sambos familie kommer på forskjellige dager. Da serverer vi kaker, gelè, is, frukt og noe varmt (pølser). Vi inviterer tanter, onkler og besteforeldre. Om noen er fornærmet for at de ikke får komme så får de bare være det. Jeg inviterer jo dem jeg vil.

Aldri om jeg hadde leid et lokale. Er jo barnet som skal stå i fokus - ikke familien rundt. Er jo begrenset hva en 2-åring husker.

Om noen blir sinte så spør om de har råd til et slikt stort selskap som i fjor. De kan jo alltid punge ut selv om det er såååååå viktig å gå i en 2-årsdag.

Gutten min fikk et tv-spill til bursdagen sin. Kjøpt på Toys og er fra 2år.

Husker ikke hva spillet heter.

Skrevet

Hei Anonym jeg glemte å nevne at det er tradisjon for oss å feire ordentlig første leveår til barna våres. Når vi feirer så sier vi velkommen i familien samtidig, det er derfor jeg har brukt så mye penger på engang(jeg måtte nesten det). Men takk for ideen om å invitere min og min manns familie på forskjellige dager, det tenkte jeg ikke på :-)

Skrevet

Det er sant at hun ikke hadde noe spesielt glede av det der og da, men hun koste seg og viste at hun var litt spesiell den dagen bare hehe. On the other hand så har jeg en dvd og mini kasset på 2 timer og 56 bilder fra bare den dagen der ALLE i familien holdt henne og koste masse med henne, spiste masse godt mat, danset og barna lekte forskjellige leker. Det var en veldig stor dag for alle, og jeg måtte neste gjøre noe stort ut av det da vi skulle få slekta helt fra Tromsø bare for den dagen hehe. 15000 er ingenting, hva som helst kan skje med beste foreldrene hennes og vi får ikke sett dem så mye så for minnens skyld angrer jeg ikke på det. Det er ikke noe jeg hadde tenkt å gjøre hver bursdag, men denne gangen har jeg alt kjøpt det meste , kjøpte klær, sko og accessories til 470,- bare og forrige gang kostet bare kjolen 600. Skal tilsammen bruke under 2000 denne gangen hehe, har ikke råd til mer uansett hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...