1+1=2* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Ser på gutten min på 1 1/2 år. Han går aldri med bukse når vi er hjemme. Løper kun rundt i stilongsen. Vi ser ikke poenget i at han både skal ha på seg strømpebukse/stilongs og bukse når han er innendørs. I barnehagen har han bukse også da (ingen som bare har på seg strømpebukse da), men her hjemme går han kun rundt i stilongs (ull). Flere bukseløse unger?
Lille Filur Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Min har enten på seg bare strømpebukse eller bare joggebukse. I bhg har han også bare strømpebukse noen ganger. Ser så digg ut å gå sånn. Skulle ønske jeg kunne gjøre det selv hehe
flashdancepants Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Knegg, trodde det var du som ikke brukte bukse.. Tror nok jeg vil la snupp trekke i stillongsen her også når hun blir gammel nok til å løpe rundt, ja.
så var vi 4 Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Min bruker heller ikke bukser hjemme. Det blir for varmt og upraktisk når han turner rundt. Er ikke alltid han har bukse i bhg heller, for det blir for varmt for han, svetten renner når han spretter rundt.
S.J.E.F.E.N Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 mine heller har ikke bukser hjemme storesøster vil helst bare gå i trusa hun...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Vi bruker ikke strømpebukse her hjemme vi, bare joggebukse..
1+1=2* Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har levert han i barnehagen kun iført strømpebukse, men når jeg har hentet han, har de ansatte tatt bukse på han. Det er varmt der også, så jeg skjønner ikke helt vitsen. Det ser veldig behagelig ut å løpe rundt i stilongsen. Husker jeg likte det da jeg var liten. Og så er det jo så enkelt å skifte bleier...
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Tihi ... nå trodde jeg du snakket om oss voksne damene :-))) Gullet (3 mnd) har hatt et par dager med bare body og strømpebukse, han er riktig så varmblodig og når mammaen sprengfyrer (fordi jeg er en frossenpinn) er det godt for en liten kropp å få kle av seg litt. Ser han spreller mye friere uten bukse og genser på også.
Nyseryllikberta Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, jeg;) Idag har jeg bare stillongs og en sid genser på meg, det har jenta mi også Skikkelig deilig!
1+1=2* Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg liker også å gå i stillongs selv :-) Men gjør det altfor sjelden da. Deilig med noe som ikke strammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå