Gå til innhold

Flere som ikke bruker bukse???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på gutten min på 1 1/2 år. Han går aldri med bukse når vi er hjemme. Løper kun rundt i stilongsen. Vi ser ikke poenget i at han både skal ha på seg strømpebukse/stilongs og bukse når han er innendørs. I barnehagen har han bukse også da (ingen som bare har på seg strømpebukse da), men her hjemme går han kun rundt i stilongs (ull). Flere bukseløse unger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har enten på seg bare strømpebukse eller bare joggebukse. I bhg har han også bare strømpebukse noen ganger. Ser så digg ut å gå sånn. Skulle ønske jeg kunne gjøre det selv hehe

Skrevet

Knegg, trodde det var du som ikke brukte bukse.. :)

Tror nok jeg vil la snupp trekke i stillongsen her også når hun blir gammel nok til å løpe rundt, ja.

Skrevet

Min bruker heller ikke bukser hjemme. Det blir for varmt og upraktisk når han turner rundt. Er ikke alltid han har bukse i bhg heller, for det blir for varmt for han, svetten renner når han spretter rundt.

Skrevet

mine heller har ikke bukser hjemme storesøster vil helst bare gå i trusa hun...

Skrevet

Vi bruker ikke strømpebukse her hjemme vi, bare joggebukse..

Skrevet

Jeg har levert han i barnehagen kun iført strømpebukse, men når jeg har hentet han, har de ansatte tatt bukse på han. Det er varmt der også, så jeg skjønner ikke helt vitsen. Det ser veldig behagelig ut å løpe rundt i stilongsen. Husker jeg likte det da jeg var liten. Og så er det jo så enkelt å skifte bleier...

Skrevet

Tihi ... nå trodde jeg du snakket om oss voksne damene :-)))

 

Gullet (3 mnd) har hatt et par dager med bare body og strømpebukse, han er riktig så varmblodig og når mammaen sprengfyrer (fordi jeg er en frossenpinn) er det godt for en liten kropp å få kle av seg litt.

Ser han spreller mye friere uten bukse og genser på også.

Skrevet

Ja, jeg;)

 

Idag har jeg bare stillongs og en sid genser på meg, det har jenta mi også:) Skikkelig deilig!

Skrevet

Jeg liker også å gå i stillongs selv :-) Men gjør det altfor sjelden da. Deilig med noe som ikke strammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...