Tre rosa kalver Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 http://www.tv3.no/index.php?option=com_content&task=view&id=12147
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, passa bra den der i forhold til en del av de siste innleggene her inne. Leste den og nederst stod det: Hvilke kvaliteter søker du etter hos en mann? Det er alltid sånn, ingen kvinner som kan søke kvinner:(
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe..ser det nesten for meg. Mammaen sitter der og spørr sin 5 år gamle gutt om hvem av de han likte mest:) Glad, jeg ikke har meld meg på for tulla liker jo alle menn. Bare går bort til dem og rekker hender, litt søtt å se på Synes nok de burde la barna slippe å være med, tenk så kjipt om en de likte røk ut. Mammaene greier nok å se om mennene passer til det livet hun har, uten at barna må være med.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 jeg hadde aldri tatt med sønnen min på noe slikt noe. men jeg kunne vært med uten han...
Matja Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Nei, gu så pinlig! Blir ikke jeg som melder meg på iallefall. Får heller sitte her med meg selv og se på
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Synes du skal melde deg på.. Her sitter vi mange alenemødre, synd om alle skal la sjansen gå fra seg:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 jeg har meldt meg på!! blir valgt ut dør jeg av sjokk
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Blir du med så må du gi oss et lite hint om hvem du er, slik at vi kan heie på deg og se om du finner den rette;)
tonebf Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 spennende da om du blir valgt ut... men tror ikke det er noe for meg, er ikke noe tv menneske hehe!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Meldte meg på jeg....sånn ca midt på natten på impuls:P Idag ringte de fra tv3;) Om jeg nå blir plukket ut gjenstår å se....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå