Gå til innhold

Hei,kynnere i uke 15???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det? Dette er min andre,kan ikke huske jeg hadde det så tidlig sist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg fikk også kynnere tidlig nå andre gangen. Legen min sa at det var ikke noe å bekymre seg for.

Leste også et sted at ting som mye bevegelse fra babyen og full blære kan være med på å "trigge" kynnere. Jeg har to i magen så regner med at det er mye bevegelse der inne som jeg ikke merker enda:-))

Skrevet

jeg er i uke 13 å har allerede fått kynnere....dette er min 3 da....

Skrevet

Hei. Ja ok...fint å høre det da:) Har kjent mye liv her allerede (morgen og kveld når jeg ligger)så det kan kanskje stemme...? kjenner ikke så mye til krabaten når jeg står da,men somregel da kynnerne kommer...Slisomt,men men er vel bare et tegn på at kroppen forbreder seg( som med allt annet som også følger med graviditeten..hehe)takk for svar. Så spennende med to i magen da,har du noen barn fra før eller?

Skrevet

Har fått kynnarar ca. samtidig med deg. Det legen min sa, var at det er forskjell på kynnarar og premature rier. Dersom du i tillegg til at magen strammar seg også får menssmerter eller mensmurring, er dette ikkje bra. Det er altfor tidleg. Eg har slike kynnarar, og har då fått beskjed om å ta det med ro og ta desse på alvor. Dette er mitt barn nr. to. Hadde samme problem med nr. 1, som brått ville ut i veke 27,vart då innlagt på sjukehus og fekk behandling som skulle stoppe riene. Det endte godt, og eg gjekk tida ut til slutt.

Skrevet

ja jeg å har hatt kynnere i dag, hadde ikke det sist gang(kom bare til uke 26) men det kom i dag når jeg hadde stått lenge! hadde glemt hvor vondt jeg syntes samentrekninger er.. hehe. men de gav seg når jeg la meg ned, men måtte ligge hjalp ikke sitte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...