Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sjokkert over hvordan foreldre bare slipper ungene sine løs, og ikke ser etter dem.

Så massevis av unger i "feil" alder i lekeområdene som har aldersbegrensninger. Og gullet fikk seg en kilevink midt i fjeset av et barn som var for stort til å være på det område hun var. Vi lot ikke vårt barn være på andre områder enn der hun hadde lov, og vi hadde kontakt/øyekontakt/kontroll med henne hele tiden. Så flere foreldre som bare satte seg langt unna og med ryggen til, langt nede i avisen. Hvorfor frasier folk seg ansvar på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe irriterende det der,de "store" barna er ute av kontroll og presser seg forbi de små og baner seg vei. De følger ikke regler og virker som ingen passer de. Sist fikk jeg kjeft fordi jeg ba en gjeng 4-5 åringer om p ikke gå OPP sklia men gå rundt slik at vi slapp og skli de ned. Moren som satt å så på ba meg om å passe mitt eget barn og ikke bry meg med andre!!

Skrevet

Hihi. Den satt tenker jeg, JennyPenny.

Jeg synes du gjør helt riktig. Hvis mine barn ikke oppfører seg ordentlig, står i veien eller noe, så vil jeg gjerne at andre voksne ber dem være snill å flytte seg.

Helt enkelt. Høflig og uten å heve stemmen, fortelle dem hvordan ting skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...