starlight Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Det er bare oktober! Men kan jeg greie å vente med å bake pepperkaker med ungene? En boks med ferdig deig ligger i kjøleskapet og venter. Skynder vi oss, så kan vi rekke å bake ut noen brett før leggetid... Gleder meg til jul!
Fire småtroll Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke glem å lage noen kakemenn også en dag da, like gøy å lage, men morsommere å dekorere, med pensel maler ungene på øyne, knapper osv med konditorfarge.. Gleder meg også til jul :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå