Gå til innhold

Hvilke farger passer i vinter bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ha hvit, sølv og lyseblå... Hva synes dere... noen farger som er bedre å bruke.... Vanskelig å finne fine lyseblå blomster da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vurdert hvit sølv og mørk lilla... syntes det er fint... :)

Skrevet

vi går for hvitt og sølv..

mange bruker typiske julefarger,men det kommer jo helt ann på hva dere har tenkt på som et ''tema''..

Skrevet

Tror jeg ville synes hvitt, sølv og lyseblå hadde blitt litt for kjølig. Jeg hadde nok valgt hvitt, sølv og en varmere farge alla gammelrosa eller grønt. Alternativt bare hatt hvitt og sølv i kombinasjon med glass masse med starinlys for å skape mer spill og varme :-)

Skrevet

hørtes lekkert ut, synes jeg.

med levende lys skal du se at dette blir skikkelig vinter.

vet det finnes noen bittesmå blomster som er lyseblålilla..skjønner? ligner litt på sånn brudeslør men med farge. kunne jo brukt det sammen med hvite blomster ( f.eks orkideer)? Hortensia finnes i lyseblå. Og selvfølgelig vil du jo få grønt inn. Det er en "nøytral" farge.hvite lys, sølv lysestaker, sølv på bordkort, hvite servietter, sølv og lyseblått på forsiden av sangheftet ( ganske fint å lage bordkort og sangheftet i ett)

... ser for meg at det ville bli en litt sånn kjølig eleganse over det)

Skrevet

Jeg giftet meg sist vinter og var svært fornøyd med bordpynten. Jeg endte opp med hvite servietter med sølvdekor, vaser med røde roser, sølvlysestaker med hvite lys + mange små t-lys i hjerteformer. Det er fint med mange lys siden det fort blir mørkt ute...

Skrevet

Hvit, blå og sølv! Kjempe fin kombinasjon.

Tenkte umiddelbart blått når jeg leste overskriften din :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...