Gå til innhold

jeg blir så fort sinna!!! blir dere??


sommermammax3

Anbefalte innlegg

jeg blir så fort sinna for ingenting... lunta er rimelig kort om dagen... jeg vil ikke være sånn og jeg liker ikke meg selv om dagen...

 

andre som har det sånn???

 

noen som har råd/tips slik at jeg ikke trenger å være sånn lenger... vil veldig gjerne gå tilbake til mitt gamle jeg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg såååå godt... Mannen min har sagt at han vil ha tilbake den gamle meg. Og jeg er i grunnen enig... Jeg blir så utrolig usakelig og når jeg blir sint.. Merkelige greier..

Jeg har i hvertfall begynt å prøve å vente bittelitt før jeg svarer på ting jeg føler irriterer meg,for da gir jeg meg selv litt tid til å puste sånn at jeg(forhåpentligvis) unngår en eksplosjon..

Mannen har fått beskjed om å bli litt rundere i kantene da. Han har lett for å si nei med en gang uten å gi rom for å diskutere det. Det gjør at lunta mi er ekstra kort.

Og,hvis man er veldig trøtt så må man rett og slett be om en halvtimes pusterom når mannen kommer hjem så man kan ta seg en lur.

 

Hvis man er skilt får man ty til venner eller familie for å få et lite pusterom.

 

Etterhvert som gullet blir større kommer jeg nok til å spørre om svigermor kan passe han en time sånn at mannen min og jeg får litt kjærestetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. jeg er også slik :(

slitsomt for både meg og de rundt meg... kort lunte kan man si.. blir fort sint og irritert. tåler ingenting... hmrf.. får bare håpe det går over, så jeg ikke har blitt sånn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner meg litt igjen. Har stadig dårlig samvittighet overfor eldstejenta, som er 4 år. Det er oftest hu det går ut over, for hun har ikke fått barnehageplass, så jeg er hjemme med både henne og baby. Ikke misforstå, jeg er selvfølgelig glad i henne, og det er stort sett veldig koselig å være hjemme med hu, men det går meg litt på nervene noen ganger også... Både hun og vi håper på barnehageplass snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lunta er blitt en smule kortere ja..teller ofte til 10 om dagen føler jeg.men d går som regel bra.. er hjemme me 2 åringen og minstemann,så blir ikke noen avslappning.men d går greit..storebror er litt slem mot minsten da så blir litt irettesetting..men vi koser oss stort sett hele tiden..dårlig samvittighet har jeg hele tiden. d fikk jeg me en gang 2 åringen ble født, er vist en mammating d tror jeg.for man prøver hele tiden føler jeg... sambo får høre meg litt når han kommer hjem,han er hjemme annenvær dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Næmen may da:) Er vel hormoner og lite nattesøvn+ lite sex og en blubbete kropp som gjør meg litt på snei innimellom.

Det hjelper ut å gå tur synes jeg! Frisk luft og litt positiv aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...