Eskimo Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Går det an? Blir dei gode og ikkje tørre då?? Noken som har erfaring ev kan dele framgongsmåte?:-)
Jumpy Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 brun dem først i panna, og legg dem deretter i ovn. De blir veldig saftige og gode, tror jeg vil si at det er den desidert beste måten å få saftig og fin kyllingfilet. Når det gjelder tid etc har jeg ingen ting eksakt, du får sjekke etterhvert. Ved 200 grader tror jeg det skal gå rimelig kjapt. 10-15 min kanskje. Veldig godt å hive inn noen tomater og hvitløksfedd sammen med filetene, bakt tomat og hvitløk er nydelig følge til kylling! Bon apetit!
Eskimo Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Tusen takk:-) Nå prøver eg ut oppskrifta di!!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Du kan fint steke den i ovnen Og dersom du bruker stekepose, så blir den iallefall ikke tørr. Krydre den godt på forhånd. Trenges ikke forhåndsstekes på panne, den blir brun, og fin i ovnen
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 oi, ser du skriver filet - jeg tenkte på hel kylling jeg :) Da blir den ikke så brun i ovnen..hehe.... Men den blir ikke tørr.
Eskimo Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jumpy innser at det tar tid:o( : Då har me ete middag, den blei super god! Tusen takk for oppskrifta!! Serverte med ris og kyllingsaus, mmmmm:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå