Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei, jeg trenger råd. Gikk rundt i huset da jeg kjente at jeg ble vaat nedover beina. Gikk paa do og ser masse utflod paa innsiden av laarene og rundt kjoennsleppene.. Tykk konsistens men ikke blodig.. noen som vet noe!! Beklager detaljer men saann er det!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg hadde det faktisk likt i dag morges. Mitt slim var heller ikke blodig så da tenkte jeg at det ikke kunne være den slim proppen jeg har hørt om som ligger som en propp ved livmoren. Den kan gå 14 dager før fødselen. Håper noen kan svare hva det kan være og om det er normalt.
Mor til en stor og en liten Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Det er nok slimproppen som går hos dere begge. Hos meg har den kommet i flere omganger fra jeg var i uke 36-37. Kommer fortsatt endel slim sammen med utfloden samt at utfloden min ble helt tyntflytende, som vann, da slimproppen begynte å gå. Slimproppen kan gå flere uker før fødselen. Ingen fasit på hvor lang tid det er til fødsel etter at slimproppen har gått, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå