Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Eller burde jeg vente til hun blir året?
Gjest mphs Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Vi ventet til jenta vår var 1 år med melkeprodukter. Ville i allefall ikke gitt det til en unge på bare 8 mnd.
Mamma Mim Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Man bør vell helst vente til barna er året før man gir dem melk ol, men det er annerledes med surnede melkeprodukter, da de er ferdig spaltet osv.. Så jeg tror nok det går helt fint! Prøv deg frem, trenger ikke gi en hel boks første gangen heller.. Så ser du om hun blir dårlig i magen el.. Mini her elsker yoghurt og begynte å få det lenge før han var året og tålte det godt!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Mener helsesøsteren har sagt 10 mnd. Da begynte iallefall tuppa her å få youghurt:-) Og hun elsker det ;-)
Mamma Mim Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Vi fikk anbefalt biola (også surnet) da mini hadde mye diare i en periode, for å rette opp balansen i magen.. Ja, mini var foresten ca 8 mnd da
nickoline og supermann Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 jeg mener godt du kan gi en liten Donolmino youghurt en gang i blant. Hvorfor man skal vente med melkeprodukter er fordi de hindrer jernopptaket. Jeg husker ikke når vi ga tassen youghurt. Men han elsker yughurt. Veksler mellom donolmino og litago som er de beste alternativene.
LisaColli Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 10 mnd for melkeprodukter og 1 år for ren melk.
elinmamma Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Kan hende jeg tar feil, men er det ikke Donolmino som er så mye søtningsstoffer i... ? Her sa hvertfall helsestasjonen at de ikke burde har yoghurt før 10 mnd og melk før 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå