dolly29 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har erfaring med stokkevogn?? Vi har sett på en slik vogn og kommet frem til at den virker veldig praktisk, med hensyn til plass ibil, og at den virker lett og ledig. Noen meninger?
wennis Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har også kikka på den, men fikk høre fra kjente at den hadde litt for små hjul til vinterføre. Jeg tror jeg ender på Bugaboo Cameleon. Men Stokke sin virker utrolig praktisk faktisk. Likte godt at vogna kan brukes som stol når en er ute etc.
Joikaboll@ Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Har også kikket på den og den skal vi ha, maken til praktisk løsning på vogn har jeg ikke sett tidligere. At den kan være vond å trille på vinterføret vil jeg nok tro, men dette løser vi med å ha en egnet vintervogn, har en troller etter gutta som vi kan ture på vinterføret med.
dolly29 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg bor i stavanger, så dårlig vinterføre frykter jeg ikke. hehe. Men kommer fra en venninne nå, og hun kunne fortelle meg det at de har lett for å tippe/falle over. Hun vurderte å kjøpe den selv, men valgte å stå over pga. dette. Tenker jo ikke at barnet skal være i vognene alene, men det blir vel litt når du skal hente noe mat i butikken eller se på et klesplagg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå