Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Det verker, gjør veldig vondt når jeg kommer borti det ( spesielt når jeg klemmer på brystvorten) og når jeg ammer. Har ammet gutten min siden han ble født, er nå 8 mnd, og har aldri hatt problemer med betennelse eller noe annet. Noen som vet hva det kan være, evt hva jeg kan gjøre? Prøvde å massere brystet når jeg ammet, i tillfelle det var en kjertel som ikke var blitt tømt, men fant ingen klump, og det hjalp ikke....... Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hvordan vondt er det? Hvis det ikke er brystbetennelse så kan det være trøske? Da er det litt sånn brennende vondt. Hvis det er det så kan det hende også barnet ditt også har fått det, og da vil h*n ha et hvitt belegg i munnen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 har ingen klumper i brystet, og det verker konstant, han har heller ikke hvitt belegg på tunga........
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Virker det som du får tømt brystet, og ikke finner noen klumper? Er smerten sånn "blåmerkevond"? Eller mer brennende, og innover i brystet. Som anonym sier over her, det kan være sopp.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Det verker konstant, men kan minne om en brennende smerte når jeg kommer borti/trykket på brystvorta, Jeg får vel bare se d an, og kontakte lege hvis det ikke gir seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå