Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Og ikke gråter krokodilletårer for senaborter... http://tidenetterpaa.blogspot.com/
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Og du har tydeligvis ikke opplevd noen av delene, eventuelt lider du av en morbid lyst til å provosere mennesker som har det vondt. En senabort pga sykdom hos barnet er å miste barnet sitt i sykdom, bare litt tidligere.
Cat.68 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Og med denne ville du?? Jeg kan love deg at jeg gråt annet en krokodilletårer når vi mistet Marius. Det var tårer av vanmakt ,smerte og brustet hjerte. Akkurat som mamman til lilleman Noen elsker bare å vri kniven rundt i såret til andre.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 det er vont å mise noen uansett om det er et født barn eller et ufødt barn. det er ikke krokkodille tårer det er tårer av sorg og fortvivelse.
Cat.68 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Dessuten var sønnen vår et "født" barn. Han dog i fødselen. Problemet var at han føddes i uke 22+3 , og hadde skader inni seg so man ikke kunne leve med utenfor livmora. Senaborter er "fødte" barn. Født fordi de ikke kunne leve.
Cat.68 Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Faen at jeg ikke greier å la vær å la meg provosere ;o/
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Vet du hva Cat.68, skjønner godt at du blir provsert. Men at du klarer å være saklig!!...det skjønner jeg ikke. Go girl, go.....
Eat sardines and die Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Og du har rett til å dømme fordi...................................?
~~DoraDora~~ Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har mistet to ganger, og begge var på et tidlig stadium (før uke 14). Begge gangene har jeg blitt raskt gravid igjen etterpå... og jeg vet at jeg ikke hadde hatt de to barna jeg har dersom jeg ikke hadde mistet de to gangene.... Men det var så uendelig trist og unødvendig å miste uansett... Mange sier til meg : Du kan trøste deg med at hadde du ikke mistet de to gangene, så hadde du ikke hatt de to du fikk i stedet... Folk som aldri har opplevd å miste et barn(uansett hvor stort barnet var), har ikke peiling på hva det vil si.... men hva får de til å være så ond som du er HI??? Joda, jeg er selvfølgelig glad for at jeg har de to jeg har jeg, men det har ingenting med sorgen over å ha mistet uansett... Hva får deg til å skrive no sånt som dette HI? Dersom du har vært gravid, så bør du forstå litt hvordan det ville vært dersom du mistet ditt barn. Enten før det var født, ellor etter fødsel. Jeg tror ikke du er en person som har barn, eller som har vært gravid selv, for da hadde du aldri fått deg til å skrive no sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå