Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hvor får man kjøpt det,og hva kostet den?
Heira☆ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kjøpte min på spar kjøp, mener jeg gav 169.- for den. Har bare brukt den èn gang, det viste seg at det blei alt for varmt for lillegutt med den på...
Mamma til to tette Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Kjøpte på reflex i 100% bomull. Ville heller ha en tynn en slik at jeg kunne supplere med dyne/teppe pga veldig varm gutt i utgangspunktet. Fungerer kjempebra! Han sover godt og rolig i den uten å kunne sparke av seg dyne, turne eller få dyne over hodet. Min kostet 499 ,-
LINDA*** Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Fungerer supert hos oss. (Svarte ei tidligere på det i et annet innlegg). Kjøpte på Barnevognhuset. Kosta kr 399,-. Har brukt den i en uke, og han har ikke snudd seg rundt i det hele tatt:) Og vi er mere avslappa til nettene nå enn vi var for litt siden. Virker som han syntes det er greit å ligge i den. Har hvertfall ikke vært noe leven så langt. Selv syntes jeg det virka litt "tvangs-trøye-aktig" ut, men jaggu var det verdt investeringa:) (Det var pappan som var så gira på å skaffe en sånn, så da hadde jeg ikke no valg, hehe). Blir 6 mnd.
flashdancepants Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Kjøpte vår på going.no og er veldig fornøyd! Den kostet 299,-. Litt tykkelse, men mye tynnere en vanlige dyner. http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=133&varegruppeID=33&vareundergruppeID=55
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Hehe, vi har en som er kjøpt på Lidl (!) av alle ting Var moren min som hadde rasket den med seg på impuls, etter at jeg hadde nevnt at jeg tenkte på å kjøpe en. Men den fungerer faktisk supert. Er i bomull, med et tynt polyestertrekk utenpå. (hadde vært bedre uten den polyesteren menmen..) Gutten har sovna av seg selv hver natt etter vi begynte med den. Han trenger ikke noe annet over seg enn den foreløpig. Tror ikke den var dyr, vi snakker Lidl her
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Den er ikke sånn som kan festes i senga da, om det var det du er ute etter.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kjøpte min på Sparkjøp jeg også, til 149 kroner, og den var det litt tykkelse på. Og for første gang siden hun ble født har hun sovet 11-12 timer i strekk! :) Så anbefales så absolutt!!
**My little Miss drama and I** Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 kjøpte på kid jeg til 99 og den fungerer så lang ,bare brukt den en natt ,men... har pysj under og lett dyne over.. hun er en varm unge ,men kaldt her nord.. hun var så fæl og sparke av seg dyne hver natt.. I natt sov hun 11 timer i strekk-lenge siden sist:)... så får se om det funker like bra i natt.. forresten hva har dere under/over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå