Sistemann i magen <3 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hadde IKM i går, så jeg tok en CB vanlig litt utpå dagen, og den ble svaakt positiv.. På kvelden tok jeg en ny test- CB digital og den lyste GRAVID!! Hurra!!! Det er rart og godt på samme tid Tar nok litt tid å venne seg til tanken igjen... Sender masse babystøv og håper dere alle blir gravide snart!! Takk for at dere har vært her i denne tiden!! Klem fra meg!
Giinaღ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 GRATTIS!!!!! åhhh så heldig :) Litt nysgjerrig på om du kjente noen symptomer, jeg da ... hehe...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 ååå gratulerer med den lille spiren din:o) Morro... Tar litt babystøv av deg jeg.. Venter TR nå 3 november:o)
Sistemann i magen <3 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Tusen takk for det Giina: Jeg hadde faktisk myyye mindre symptomer denne mnd enn jeg har hatt de andre mnd da jeg ikke var gravid... Dette var 5pp for oss, og de andre mnd har jeg kjent alle symptomene i boka... *ler* Jeg hadde en følelse av at det virkelig hadde klaffet da jeg nærmet meg IKM, men jeg følte meg ikke gravid i kroppen.. Kan ikke forklare det, men det var akkurat som om jeg bare visste det... Men jeg har hatt små "kjennetegn" som -litt halsbrann -litt murringer -rar smak i munnen og noe mat smakte annerledes -"frysninger" på hoftene -tisset oftere enn vanlig -"pulsdunking" i magen ca 1 uke etter EL -vondt i bekkenet -uforklarlig trøtt dagen før IKM Når jeg leser det så ser det jo ut som en hel haug med symptomer, men det føltes absolutt ikke sånn... Alt var i veldig liten grad - og jeg følte jeg ikke hadde tegn på noe som helst, og følte meg absolutt ikke gravid.. Men det var jeg!! Masse lykke til!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med svangerskapet:)
Giinaღ Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Så utrolig godt å høre. Er i bare 2. pp og i 1. pp hadde jeg all verdens symptomer, nå nesten ingen, så da finnes det iallefall HÅP Lykkelykke til i svangerskapet. Håper vi andre kommer etter veldig snart
soooz Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer så masse til dere Jeg er misunnelig hehe.. grattis klem
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 gratulerer når er terminen? jeg har 3.juli (4.juli i følge bim)
Sistemann i magen <3 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2007 Tusen tusen takk allesammen!! Solstrålen80: gratulerer masse til deg og!!! Jeg har termin 7.juli i følge babyverden Så da er vi jo nesten like langt på vei da jo!!
Venter på 3_de spire Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Så koslig da!! Gratulere så masse og lykke til videre!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 gratulere så mye:)
*Stjernesmell* Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer! Ser ut til at vi har termin samme dato, 07.07.08! Hadde vært gøy å følge hverandre fremover!
kattungen Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer til deg og lykke til med magen:)
Sistemann i magen <3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. oktober 2007 Tusen takk! *stjernesmell* :Så morsomt!! Er du på 1.trimester?..
2prinsesserogbim Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 gratulerer så mye... jeg suger til meg masse me babystøv... jeg vet ikke når jeg har ikm siden jeg ikke har hatt mensen siden 6 sept.. bare neg tester.. hadde en cyste på eggstokken for 3 mnd sider ca, så det er vel det som har rotet til systemet mitt... er til å bli sprøø av.. men vi har sex regelmessig og håper på klaff snart..
Dotten Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Så koselig. Gratulerer så masse og lykke til
*Stjernesmell* Skrevet 29. oktober 2007 #19 Skrevet 29. oktober 2007 Hei! Jeg har vært innom på 1.tri, men holder meg fortsatt mest her ettersom ikke alle innleggene er så positive der... Du da?
mariella Skrevet 30. oktober 2007 #21 Skrevet 30. oktober 2007 Hmm.. frysninger på hoftene.. det har jeg også hatt, tenkte faktisk på om det kunne være et symptom men avfeide det bare for det er jo lett å bli "hysterisk" i symptomjakten også ,hehe Ellers så har jeg vondt i hoftene med noe stråling nedover bena og en helt utrolig appetitt(sulten hele tiden) Brystvortene mine er litt såre, men eller ingenting som skulle tilsi at jeg kan være gravid. Må legge til at jeg hadde EL forrige uke så det er altfor tidlig med noen test, men da er det jo ihvertfall lov å håpe siden jeg ikke har noen symptomer og ikke føler meg gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå