Hege & lille Hannah <3 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg gleder meg sånn til å føde! Gleder meg til å få det lille barnet i armene mine.. Synes tiden har gått kjempefort, men synes likevel det er så lenge igjen.. 8-9 uker.. Vil ha baby nååå.. Huff, men jeg må vel bare vente. Synes synd i dere som går på overtid altså... Fisj, det håper jeg at jeg slipper! Koser meg jo med magen, og er kjempestolt av den, men enda stoltere kommer jeg til å bli når jeg kan gå ut med vogna Herregud så jeg gleder meg... Har vanskelig for å tro at jeg noen gang kommer til å glede meg så mye til noe i hele mitt liv Er så glad, så jeg måtte bare få ut litt entusiasme
Rakri Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Gjør jeg også :-) Kan trøste deg med at ukene fra 32-33 og utover går fortere... synes iallefall jeg. Snart kommet til 36 her. Men tror jeg får holde babyene mine litt før det er gått fire uker da. Mest sannsynlig keisersnitt om to uker pga seteleie på den ene og tverrleie på den andre... Spent på hvordan det blir med TO mirakler på en gang ;-)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 Så heldig du er da Joda, tiden går fort den, men føler likevel at det er lenge igjen. Selv om det faktisk ikke er så lenge Er vel fordi jeg gleder meg sånn at tiden går sakte Skal på ultralyd imorgen, og er så spent at jeg tviler på at jeg får sove inatt GLEDER MEG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå