Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Blir sliten av at han ALLTID må ha noen å leke med. Han har masse leker han elsker å leke med, men aldri alene. Merker at det er mest selskapet på gulvet, og ikke det at han skal ha en lekekamerat. Blir snart sprø av at det ikke går an å være inne uten et evig mas om at noen skal leke med han! Hva kan jeg gjøre!? Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Stå på ditt...er mitt råd. Lek med han innimellom. Gjerne sett han igang. La han leke i nærheten av der dere voksne holder på. De er så sosiale disse søte små vettu
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hei. Har hadd det samme problemet med min sønn. Men ble mye bedre etter at vi fjernet en del av lekene, slik at han kun hadde noen leker å leke med. Da ble han mer interessert i lekene og ble ikke så forvirret. Vi har pakket lekene bort i 2-3 esker som vi bytter på hver 14.dag. Er blitt mye bedre. Nå leker han lange stunder alene på gulvet, mens vi voksne sitter i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå