Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Er 27 uker.. Og det er flere ting jeg bekymrer meg litt for.. Ikke har puppene mine vokst noe i det hele tatt, har hatt vonde og ømme pupper og brystvorter, men er fortsatt de samme små.. Har hørt at flere allerede i uke 20 begynner å lekke, og at de er blitt så store at de er i veien hele tiden++.. Er det noen fare for at ikke jeg får melk i det hele tatt, og ikke kan amme?? Samme lurer jeg på ang. kynnere.. Har ikke hatt en eneste en! Har jo hørt at man får kynnere fordi livmora/kroppen gjør seg klar til fødselen.. Så bør vel være positivt å ha det?? Uff, blir litt engstelig jeg....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke vær engstelig =0) I første svangerskap hadde jeg nesten ikke kynnere i det heletatt, bare helt helt på slutten, men merket de knapt. Nå er jeg 22 uker og har kynnere hver kveld, det sies at det merkes bedre ved 2. gangs osv... Pupene ja, mine var ikke så store sist. Litt ømme de aller første ukene, men elers merket jeg ikke mye til de heller. Det eneste er at jeg lakk melk da, i strie strømmer noen uker før fødselen. Men mange, tror kanskje flesteparten, får ikke melk før etter babyen har kommet ut. Kankje to dager etter til og med... Denne gangen er puppene større og mye ømmere, men men.... (ikke noe melk da heldigvis, det er bare slitsomt. hehe) Vi har alle forskjellige dvangerskap, det er nok ingenting galt med deg =0)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke vær redd du Mine har ikke blitt gigantiske de heller, men jeg har gått opp fra A cup til B cup. Jeg er uke 30 i morra, og jeg merker ikke noe til noe melk enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå