Mammamia77 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Er gravid i uke 6 og siden jeg ble gravid har jeg til tider fått uutholdelige ryggsmerter, nede i korsryggen. De to siste dagene har jeg hatt det ca 2 gang pr. dag. Disse smertene setter meg helt ut, blir kvalm og vet ikke hvordan jeg skal stå/ligge før de gir seg. Varer i 10-15 min. før de er borte. Kan nesten beskrives som en kniv som stikker seg inn i ryggen. Helt forferdelige smerter!! Siden jeg aldri har vært gravid før lurer jeg på om dette er normale smerter, og hva de evt. kommer av? Blir takknemmelig for svar, for disse smertene er virkelig ikke noe morsomme!!!
Erisa* Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Her kan jeg nok ikke hjelpe deg, dessverre! Det høres fryktelig vondt ut! Jeg ville bestilt en time hos legen min, og fått det undersøkt. Kanskje det ikke har sammenheng med graviditeten i det hele tatt, eller kanskje det er en sammenheng.. Få undersøkt det i alle fall, kanskje dere kan finne en behandling som kan hjelpe? Lykke til!
Mammamia77 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 JA, det kan jo hende det ikke har noe med graviditeten å gjøre. Jeg ramlet stygt et par dager før jeg oppdaget jeg var gravid, kanskje det har noe med det å gjøre? Tror jeg ringer legen min i morgen for å få sjekket dette. Thanx...
*Super*Mamman* Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, AKKURAT slik har jeg også det. Det begynte allerede i uke 5. Kjedelige greier. Snakket med jordmor ang dette, og hun mente det kunne være svangerskapsisjias. Skal snart begynne med akupunktur mot dette. krysser fingrene for at det fungerer..
Mammamia77 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Kanskje jeg og bør prøve det? Har aldri prøvd akupunktur før... Jeg er villig til å prøve hva som helst for å bli kvitt plagene, for dette er ILLE!! Nå har jeg i tillegg fått smerter i halebeinet, noe som gjør det mer problematisk å sitte. Huff, føler meg skikkelig sytete nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå