Gå til innhold

hjertelyden i uke16

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til legen i morgen å endelig forhåpentligvis få høre hjerte lyden..men jeg er så ille redd...tenk om han ikke finne no hjerte lyd.er så ille redd for det jeg.er så redd for alt sånt fortiden.er i uke 16 til tirsdag..finner han hjertelyden lett da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bør nokk kunne klare det da, vis ikke prøv oss jordmoren din dem er ofte flinkere . Vet hvordan du føler det fant ikke hjete lyden første gangen dem prøvde på meg ,men uken etter gikk det kjempe fint. Alt bare bra med den lille. Går nokk bra. Lykke til

Skrevet

Jeg fikk høre hjertelyden hos legen hvis jeg lovet å ikke få panikk om han ikke fant den. ;) Det kan nemlig være litt vanskelig, og det er ikke nødvendigvis noe galt om han ikke finner den!

Jeg var i uke 17, og han fant den med èn gang=) Var kjempegøy å få en bekreftelse på det lille livet som vokser i magen!

Legen gliste litt han og, tydelig fornøyd med at han fant den så fort..hihi=)

Lykke til!

Skrevet

Eg var til jordmor då eg var akkurat veke 16. Ho sa også at det ikkje var sikkert ho fann den, og det gjorde ho sjølvsagt ikkje heller. Dette var på fredag, og no er eg jo sjølvsagt kjempestressa for det... Ikkje kjekt. Nokon andre som ikkje fekk høyre hjertelyd i veke 16?

Skrevet

Jeg var hos legen på 2. kontroll da jeg var 15+2.

Han sa det ikke var sikkert han fant den, og gjorde ikke det med en gang heller! Men laaangt ned fant han den! *hihi*

Det går sikkert bra! :o)

Lykke til! Er helt fantastisk å høre den!

Skrevet

Jeg var 13+0 da jordmor fant hjertelyden. Men vi hørte den bare i 2 sekunder før den glapp igjen. Når de er så små, må Doppler'n være helt presist på hjertet for å fange opp slagene, og det er jo vanskelig med sånne små.

Og så er det litt avhengig av hvor mye polstring man har utenpå magen da.

Skrevet

Jeg var hos jordmor i uke 17, og doppleren viste utslag for barnets hjertelyd, men vi klarte ikke å høre den. Uansett var det jo betryggende at det var utslag, og jeg kjenner spark nesten hver dag, så jeg vet at den lille er der... Tror nok barnet mitt ligger ganske dypt for tiden siden sparkene er veldig svake. Kjente de første spark i uke 12, før de ble borte igjen til ca uke 16....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...