Gå til innhold

Å være forbanna og heve stemmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det påvirke barnet mitt, eller skade det på noen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off jeg får dårlig samvittighet ihvertfall:=) tror ikke det kan skade babyen men kansje stresse den litt:=(

Jeg får vonde kynnere også når jeg er sint og da tror jeg det er viktig å roe seg ned

Skrevet

Jeg får også kjempe dårlig samvittighet, så roer meg fort ned men da har jo ellerde vært sinnt og hevet stemmen da..off

Skrevet

Noen ganger blir jeg litt oppgitt over oss gravide og hormonelle kvinner her inne. Det å bli sint er en helt naturlig adferd som på ingen måte skader barnet i magen. Vi må slutte å gi oss selv dårlig samvittighet for alt!!! Nei, EtMirakel; jeg tror heller det er sunt å bli litt sinna en gang ibland. Man har da godt av å få utlöp for litt irritasjon og frustrasjon :-)

Skrevet

hehe ja u sier noe der, kan være sant det:)

Skrevet

hehe ja vi tenker litt for mye :=)

Skrevet

Eller så tenker vi kanskje litt for lite...

Av og til synes jeg at alt mange kan finne på å engste seg for er langt utafor all fornuft. Og da kunne det kanskje hjulpet å tenke litt rasjonelt gjennom frykten?

Skrevet

Synes det er ganske ufint å heve stemmen til folk uansett, jeg. Gravid eller ikke!

Skrevet

Heia! Jeg har en venninne som faktisk gråt seg gjennom svangerskapet, når hun var ca 7-8 uker på vei fikk de vite at deres elste barn da 4,5 hadde en alvorlig sykdom med dødelig utfall. Dette var vannvittig vondt for dem og hun gråt å gråt var sint og frustrert og tenkte mye på om dette ville påvirke den lille jenta i magen, hun er nå 9 mnd og er et veldig harmonisk barn som er blid og fornøyd! Så i utgangspunktet tror jeg det har mest å si hvordan en er etter barnet er født.

Skrevet

mener virkelig ikke dette på noen vond måte EtMirakel men tror du bekymrer deg litt for mye.. Er jo rett som det er innleg fra deg om noe du er redd for eller lurer på er farlig.

Slutt å tenk så mye på hva som kan være farlig, får det sliter ut både deg å babyen, og bruk heller energien på å tenke positivt=)

Enda en gang, ikke ment som noe vondt eller frekt!=)

det går bra skal du se;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...