husmusa Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Det er så kjedelig dag. Hva finner dere på, sånn utenom å gå tur og besøke foreldre, eller svigers
Honningmelon Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ingenting. Kun på besøk hos foreldre/besteforeldre.
husmusa Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hva er ingenting da, glor du i taket
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Idag ha jeg sovet lenge, sambo stod opp med junior. Vi ha spist en god lunsj, lekt og kost oss inne. Syns søndag er en deiling da, gjør vi kose ting som vi sjelden får tid til i ukedagene. Vi a bakt muffins, rundstykker og boller. Lekt med playdoh, jeg ha gått gjennom for små klær - noen skal gies bort, noe skal kastes. Bare nyta dagen egentlig..
Honningmelon Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, eller på tv. Bare er hjemme da vettu.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Hvis vi ikke er på besøk, så er vi bare hjemme og leker og slapper av..
Alba44 Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Nyter at mannen har fri og kan være sammen med lillegutt og meg hele dagen! Ellers går vi turer, får besøk, reiser på besøk, lager god middag, baker, leser og mye mer. Koser oss ofte hjemme. Er da så godt )
cashewnøtta Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Er det fint vær, er vi mye ute. I skogen, tar med oss stormkjøkken, eller bare leker. Finner en ny lekeplass, går i Frognerparken, går på kafé... Stygt vær - da går vi gjerne på Zoologisk museum, Teknisk museum, har prøvd innendørs lekeland. Baker boller, muffins. Synes faktisk søndager er herlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå